عکس؛ گران‌ترین بازیکن تاریخ رئال مادرید کنار مربی تنیس مشهور

عکس؛ گران‌ترین بازیکن تاریخ رئال مادرید کنار مربی تنیس مشهور

پایگاه خبری فوتبالی - ادن هازارد ستاره بلژیکی رئال مادرید به نظر می رسد که جدا از فوتبال به ورزش تنیس هم علاقه دارد.

به گزارش فوتبالی، هازارد 140 میلیونی گران ترین بازیکن تاریخ رئال مادرید به شمار می رود که در سه فصل اخیر در سطح توقعات ظاهر نشده است اما امیدوار است که در فصل چهارمش بتواند کیفیت بهتری از خود ارائه بدهد و پاسخ حمایت های مدیران رئال مادرید از خودش را بدهد.

هازارد باید هفته آینده به اردوی پیش فصل رئال مادرید اضافه شود که اخیرا تصویری از خودش در کنار تونی نادال عموی رافا نادال تنیسور مشهور منتشر کرده است. تونی سالها مربی رافا بوده و یکی از مشهورترین مربیان تنیس فوتبال دنیا به شمار می رود.  به نظر می رسد که هازارد این فرصت را داشته تا در کنار تونی نادال تنیس بازی کند و فعالیت های بدنی خود را در تعطیلات افزایش بدهد.

با منتفی شدن خرید امباپه به نظر می رسد که خیال هازارد تا حد زیادی راحت شد چرا که بازیکن بلژیکی توانست شماره هفت خود را حفظ کند و با کاهش رقبا می تواند امیدوار باشد که فصل آینده توانایی های خود را نشان بدهد. آس گزارش داده است که یکی از گزینه های هازارد این است که فصل آینده به عنوان مهاجم کاذب در ترکیب رئال مادرید قرار بگیرد و در زمان هایی که بنزما استراحت می کند، به جای وی در ترکیب جای بگیرد.

4125