پنج تیم لیگ برتر از بازی خانگی محروم می‌شوند؟

پنج تیم لیگ برتر از بازی خانگی محروم می‌شوند؟

پایگاه خبری فوتبالی- احتمال دارد در شروع مسابقات فصل جدید لیگ برتر 5 تیم از میزبانی در ورزشگاه‌های خود محروم شوند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، طی هفته‌های گذشته مسئولان سازمان لیگ فوتبال از ورزشگاه‌های متعدد در شهرهای مختلف دیدن کردند و نقص‌های این ورزشگاه‌ها شناسایی شد. در این خصوص سازمان لیگ برآورد جالبی از ورزشگاه‌هایی که می‌خواهند میزبان بازی‌های لیگ بیست و دوم شوند انجام داده و حالا ممکن است 5 تیم نتوانند در ورزشگاه خانگی‌شان میزبان رقبا شوند.
سهیل مهدی، رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ با اعلام این خبر گفته است:‌«هنوز پنج ورزشگاه وارد چرخه مسابقات ما نشده‌اند. شهید وطنی هنوز نرسیده و احتمال دارد در دو سه هفته اول آماده نشود. البته تلاش شبانه‌روزی می‌کنند این ورزشگاه را به بازی‌ها برسانند. یادگار امام تبریز، تختی آبادان، شهید باهنر کرمان و سیروس قایقران انزلی جزو ورزشگاه‌هایی هستند که هنوز به آمادگی نرسیده‌اند.»
او درباره احتمال انجام بازی‌های این تیم‌ها در استان‌های هم‌جوار بیان کرد: «یا در همان استان بازی می‌کنند یا در استان‌های همجوار. البته این موضوع تقصیر هیچ‌یک از ما نیست. در تمامی استان‌ها به لحاظ زیرساخت مشکل داریم. در همین کلان‌شهر تهران چهار استادیوم به من بدهید تا بتوانم بازی‌هایم را در آن برگزار کنم؛ اگر این کار را انجام بدهید واقعا ممنون می‌شوم.»
رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ با اشاره به مشکلات ورزشگاه اراک نیز گفت: «استادیوم اراک در مورد زیرساخت‌هایی مثل گیت الکترونیک، جایگاه وی‌آی‌پی و جایگاه خبرنگاران نواقصی دارد، کرونا تمام شده و ان‌شاءالله بتوانیم خبرنگاران خوبمان را در کنار هواداران روی سکوها داشته باشیم. ورزشگاه امام خمینی ایرادات جزئی دارد اما از لحاظ برگزاری مسابقه مشکلاتی ندارد.»
مهدی درباره مطالبی که پیرامون فرسودگی ورزشگاه آزادی مطرح شده، افزود:‌«سازمان توسعه و تجهیز متولی ورزشگاه آزادی و خیلی از ورزشگاه‌های دیگری کشورمان است. تنها سازمان تخصصی استادیوم‌ساز همین سازمان است. انشاالله تست‌های لازم را انجام می‌دهند و خیال هواداران را راحت می‌کنند. وظیفه ما برگزاری مسابقات است و تأمین امنیت مردم روی سکوها برعهده مالک استادیوم است. ان‌شاءالله این موضوع از طرف این عزیزان انجام خواهد شد.»

7777