عکس؛ تماس تصویری مودریچ با کودک جنگ‌زده اوکراینی

عکس؛ تماس تصویری مودریچ با کودک جنگ‌زده اوکراینی

پایگاه خبری فوتبالی - لوکا مودریچ هافبک کروات رئال مادرید با کودک جنگ زده اوکراینی که والدینش را در ماریوپل از دست داده بود، از طریق تماس تصویری صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی، کودکی که در پی حمله نظامی روسیه به خاک اوکراین، والدینش را از دست داده بود، از طریق داریو سرنا بازیکن شاختار دونتسک این فرصت را پیدا کرد تا تماس تصویری با لوکا مودریچ هافبک کروات رئال مادرید را داشته باشد. در حقیقت سرنا که هموطن مودریچ است، رابطه خوبی با لوکا دارد و از طریق موبایل خود زمینه ساز این تماس شد.

خود مودریچ کودکی بسیار سختی را داشته است چرا که در جنگ بالکان حضور داشته و پدربزرگش را هم در این جنگ از دست داده است. لوکیتا بارها خاطره کودکی سخت خود و فرار از خانه اش به همراه خانواده را به خاطر جنگ بالکان تعریف کرده است و به نظر می رسد که به همین خاطر است که به خوبی حس و حال کودکان جنگ زده را درک می کند و می تواند با آنها ارتباط برقرار کند.

مودریچ اخیرا در مصاحبه ای در مورد ماجرای گرفتن پیراهن امباپه در پایان بازی فرانسه و کرواسی هم توضیح داده بود و گفته بود که این پیراهن را به درخواست ویدا مدافع کروات بشیکتاش گرفته است و آن را به دست فرزند مدافع کروات رسانده است.

4125