عکس یادگاری مهاجم رئال مادرید با خرید کهکشانی بارسلونا

عکس یادگاری مهاجم رئال مادرید با خرید کهکشانی بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - رودریگو گوئس پدیده برزیلی رئال مادرید تصویر جالبی را در کنار روبرت لواندوفسکی مهاجم بایرن مونیخ و هدف تابستانی بارسلونا منتشر کرده است.

به گزارش فوتبالی، روبرت لواندوفسکی برای ترک بایرن مونیخ آماده است و با بارسلونا به توافق رسیده است و در حال حاضر نوبت کاتالان هاست تا هر چه زودتر با این بازیکن به توافق برسند. لاپورتا مدیر بارسلونا در تلاش است تا قیمت لواندوفسکی را به کمتر از 40 میلیون یورو برساند در حالی که بایرن برای این انتقال 50 میلیون یورو طلب کرده است. لواندوفسکی به هر صورت منتظر است تا هر چه زودتر انتقالش نهایی شود تا نیازی به حضورش در اردوی پیش فصل باواریایی ها نباشد. 

رودریگو گوئس از سویی پس از درخشش در هفته های پایانی فصل گذشته و نقش کلیدی در صعود رئال به فینال چمپیونزلیگ با گلهایش مقابل چلسی و منچسترسیتی، انگیزه بالایی برای فصل پیش رو دارد. رودریگو امیدوار است که در چهارمین فصلش در رئال مادرید بتواند در ترکیب اصلی جای بگیرد و جایگاهش را در ترکیب اصلی تثبیت کند.

رودریگو اخیرا تصویری از خودش در کنار لواندوفسکی منتشر کرده است که این تصویر به شدت در شبکه های اجتماعی وایرال شده و مورد توجه فوتبالدوستان قرار گرفته است چرا که این دو ممکن است در ال کلاسیکوهای فصل آینده رو در روی هم قرار بگیرند.

4125