خرید جدید آرسنال خیلی زود مصدوم شد!

خرید جدید آرسنال خیلی زود مصدوم شد!

پایگاه خبری فوتبالی - فابیو ویرا پدیده جوان آرسنال به نظر می رسد که پیش از ملحق شدن به اردوی پیش فصل تیمش با مصدومیت دست و پنجه نرم می کند.

به گزارش فوتبالی، ویرا 22 ساله اخیرا با قراردادی به ارزش 34 میلیون پوند راهی شمال لندن شده است. میکل ارتتا سرمربی آرسنال در تمجید از این بازیکن او را "بازیکنی خاص" خوانده بود و گفته بود:" بسیار هیجان زده هستم که توانستیم چنین بازیکن با استعدادی را بخریم. فابیو بازیکن بسیار خلاقی است که کیفیت بالایی را به ما خواهد داد و قابلیت حضور در پست های مختلفی را در خط حمله دارد."

این هافبک اما به نظر می رسد که در حال دست و پنجه نرم کردن با مصدومیت است. در حقیقت تصویری از این بازیکن در اینستاگرام منتشر شده که کاملا واضح است که از ناحیه پای چپ دچار مصدومیت شده است. جیمز بنگه خبرنگار انگلیسی البته مشکل وی را جزئی دانسته است.

ویرا حالا باید سخت تلاش کند تا به موقع به تور پیش فصل آرسنال در امریکا برسد و بتواند با آمادگی کامل  به شروع فصل برسد. آرتتا اعلام کرده است که مارکینیوش 19 ساله پس از انتقال سه میلیون پوندی از سائوپائولو فرصت خودنمایی خواهد داشت. مت ترنر دروازه بان آمریکایی یکی دیگر از چهره های جدید آرسنال به شمار می رود و گابریل ژسوس نیز خرید مهم ارسنال در خط حمله خواهد بود که برای حضور در ترکیب اصلی باید با ادی انکتیا رقابت کند.

4125