ادعای عجیب اسطوره منچستریونایتد در مورد صلاح و لیورپول

ادعای عجیب اسطوره منچستریونایتد در مورد صلاح و لیورپول

پایگاه خبری فوتبالی - گری نویل بازیکن اسبق منچستریونایتد مدعی است که محمد صلاح، لیورپول را بازی داده تا بتواند قرارداد چرب و نرم تری را برای تمدید قرارداد با سرخ ها ببندد.

به گزارش فوتبالی، صلاح 30 ساله اخیرا قراردادش را با لیورپول به مدت سه سال تمدید کرد آن هم در حالی که شایعات در مورد جدا شدنش زیاد بود. ستاره مصری هفته ای 350 هزار پوند دستمزد می گیرد که پردرآمدترین بازیکن حال حاضر فوتبال انگلیس و پردرآمدترین بازیکن تاریخ لیورپول خواهد بود. صلاح در ابتدا دستمزد هفتگی 400 هزار پوند را طلب کرده بود که لیورپول حاضر به پرداخت این مبلغ نشده بود. در نهایت صلاح با قرارداد جدیدش تا 2025 در آنفیلد خواهد بود.

گری نویل کاپیتان سابق منچستریونایتد معتقد است که صلاح و وکلایش توانسته اند لیورپول را بازی بدهند. وی در توییتی با شکلک خنده برای تمسخر رقیب دیرینه نوشته است:" صلاح، آنها (لیورپولی ها) را بازی داد، نه؟"

البته به نظر می رسد که هواداران فوتبال هم حرف های گری نویل را قبول دارند چرا که برخی می گویند که لیورپول در ابتدا مدعی بوده که به خاطر صلاح حاضر نمی شود که سقف دستمزدهایش را به هم بزند اما در نهایت این کار را کرده است. البته هواداران لیورپول هم به دستمزدهای نجومی بازیکنان یونایتد نظیر پوگبا و رونالدو در سالهای اخیر اشاره کرده اند.

4125