خط حمله قدرتمند تاتنهام در فصل آینده؛ ترکیب مخوف کونته!

خط حمله قدرتمند تاتنهام در فصل آینده؛ ترکیب مخوف کونته!

پایگاه خبری فوتبالی - آنتونیو کونته مربی ایتالیایی در نوامبر 2021 هدایت تاتنهام را به عهده گرفت. در آن زمان تیم انگلیسی در رتبه نهم جدول قرار داشت و دو فصل بود که به چمپیونزلیگ نرسیده بود.

به گزارش فوتبالی، مربی ایتالیایی اما توانست فصل درخشانی را داشته باشد، تیمش را به رتبه چهارم رساند و تاتنهام در عین شگفتی به سهمیه لیگ قهرمانان اروپا رسید. مربی سابق اینتر بعد از آن تمرکزش را روی تقویت تیمش گذاشت. تاتنهام در حال حاضر برای جذب ریچارلیسون از اورتون مبلغ 69.5 میلیون یورو پرداخته، بیسوما را از برایتون با 29.2 میلیون یورو خریده و پریشیچ و فورستر را از اینتر و ساوتهمپتون به صورت رایگان جذب کرده تا با 98.7 میلیون یورو یکی از پرکارترین تیم های نقل و انتقالات تابستانی باشد. لیورپول فعلا 85.79 میلیون یورو هزینه کرده (بدون احتساب 25 میلیون یورو پاداش عملکرد داروین) و رئال مادرید 80 میلیون یورو (بدون احتساب پاداش عملکرد شوامنی). پی اس جی با 79.5 و نیوکاسل با 66 میلیون یورو در رده های بعدی هستند.

تاتنهام با حضور رومرو، دایر، دیویس، رگیلون و امرسون شرایط دفاعی خوبی دارد و با حضور هویبیرگ، بنتانکور، اسکیپ و لوسلسو شرایط خط هافبکش هم ایده آل است و حالا با خریدهای هجومی خط حمله مخوفی خواهند داشت چرا که ریچارلیسون مثلث هجومی را در کنار سون و کین تکمیل خواهد کرد. فصل گذشته زوج کین - سون درخشان بودند و حالا ستاره برزیلی هم به این دو اضافه شده است. کین در فصل  21-2020 با 23 گل و 14 پاس گل درخشید در حالی که سون فصل گذشته با 23 گل بهترین گلزن فصل فوتبال انگلیس بود. بازیکن انگلیسی هشت سال متوالی در تاتنهام از 20 گل عبور کرده و مهاجم کره ای از در چهار تا از شش فصل گذشته از این عدد گذشته است.

ریچارلیسون فصل گذشته مصدومیت های زیادی داشت اما با این وجود در 30 بازی لیگ انگلیس ده گل به ثمر رساند. او بازیکنی به شدت سرعتی و تکنیکی است. پریشیچ نیز در فصل گذشته در اینتر با ده گل و 9 پاس گل در 48 بازی عملکرد خوبی داشت. به این نفرات باید کولوسفسکی  و لوکاس مورا را هم اضافه کرد.  تاتنهامی ها به زودی لنگله را هم از بارسلونا برای تقویت خط دفاعی خود جذب خواهند کرد.

4125