شکایت سرمربی تیم زنان ایرلند از آزار و اقدامات غیراخلاقی

شکایت سرمربی تیم زنان ایرلند از آزار و اقدامات غیراخلاقی

پایگاه خبری فوتبالی - ورا پائو سرمربی تیم زنان ایرلند در شبکه های اجتماعی مدعی شد که در زمان دوران بازی خود مورد آزار و تجاوز قرار گرفته است.

به گزارش فوتبالی، سرمربی تیم زنان ایرلند در پیامی در صفحه اینستاگرامش نوشته است:" این سخت ترین بخش زندگی من بود اما حالا اماده هستم تا به جلو حرکت کنم و به چیزی که هستم، افتخار می کنم."

ورا گفته است که این اتفاقات در زمانی رخ داده که بازیکنی جوان بوده است و فرد آزارگر نیز یکی از مدیران فوتبال کشورش بوده است. فدراسیون فوتبال ایرلند پس از آن که از این ماجرا خبردار شده، از سرمربی تیم زنان ایرلند به طور کامل حمایت کرده است.

پائو که پیش از این هدایت سرمربی تیم های زنان اسکاتلند، هلند، روسیه و آفریقای جنوبی را به عهده داشته، مجموعا 89 بار برای تیم ملی زنان هلند بازی کرده است که به گفته خودش توسط دو مرد دیگر هم مورد آزار قرار گرفته است. پائو در بیانیه خود مدعی شده است که فدراسیون فوتبال هلند سعی کرده است که جلوی اطلاع رسانی در مورد این اتفاق را بگیرد و حاضر نشده تا پرونده این اتفاق ناخوشایند را به طور کامل پیگیری کند.

فدراسیون فوتبال هلند تایید کرده است که در زمان اولین شکایت پائو، سرعت کافی برای واکنش نشان دادن نداشته اند و مرتکب اشتباهاتی شده اند.

4125