چرا شاهرودی مربی نساجی نشد؟

چرا شاهرودی مربی نساجی نشد؟

پایگاه خبری فوتبالی- چرا پیشکسوت پرسپولیس دستیار حمید مطهری در نساجی نشد؟

به گزارش فوتبالی، در حالی که پیش از این گفته می‌‍شد رضا شاهرودی یکی از دستیاران حمید مطهری در نساجی خواهد بود اما این اتفاق رخ نداد.

حمید مطهری در اولین جلسه تمرین نساجی و در پاسخ به سوال خبرنگار فوتبالی درباره دلیل عدم حضور رضا شاهرودی در کادرفنی نساجی گفت: " آقای شاهرودی یکی از گزینه‌هایی بود که من با ایشان صحبت کردم اما بنا به دلایلی این همکاری میسر نشد."

هر چند حمید مطهری اشاره‌ای به دلیل عدم همکاری با رضا شاهرودی نکرد اما شنیده‌های خبرنگار فوتبالی حاکی از این است عدم توافق بر سر مسائل مالی موجب شد تا این اتفاق رخ ندهد و همکاری دو بازیکن اسبق پرسپولیس در نساجی منتفی شود.

حمید مطهری پیش از این در پرسپولیس با رضا شاهرودی همبازی بود و سابقه همکاری در سنگ آهن بافق را زمانی که افشین پیروانی سرمربی این تیم بود را دارند.

تمرینات تیم نساجی روز چهارشنبه در حالی آغاز شد که بهزاد نوشادی به‌عنوان مربی بدنساز و جواد منافی به‌عنوان مربی در استادیوم کارگران و در کنار مطهری، بر عملکرد بازیکنان نساجی نظارت داشتند. البته هاروت آبراهامیان هم‌چنان به‌عنوان مربی دروازه‌بان‌ها در کادر فنی تیم نساجی فعالیت خواهد کرد و غیبت او به‌خاطر حضور در ارمنستان بود. او قرار است تا پایان هفته جاری به تهران باز گردد و تمرین دروازه‌بان‌های تیم را بر عهده بگیرد.

قرار است در روزهای آتی دو مربی جدید از سوی حمید مطهری برای حضور در کادر فنی تیم نساجی به باشگاه معرفی شود. اسماعیل اسماعیلی که در هفته‌های پایانی هدایت گر تیم نساجی به جای ساکت الهامی بود به‌عنوان سرپرست در کادر فنی جدید حضور خواهد داشت اما به نظر می‌رسد خروج علی شیخ الاسلامی و علی جانملکی به‌عنوان کمک و حمید حسن‌زاده به‌عنوان مربی بدنساز از کادر فنی تیم نساجی قطعی شده است و حمید مطهری با کادری کاملا جدید تیم نساجی را در فصل جدید بازی‌ها هدایت خواهد کرد.

7655