دیدار دوستانه ایران و اروگوئه؛ در انتظار رویارویی با سوارز و کاوانی

دیدار دوستانه ایران و اروگوئه؛ در انتظار رویارویی با سوارز و کاوانی

پایگاه خبری فوتبالی - رئیس فدراسیون فوتبال اروگوئه برگزاری دیدار دوستانه با ایران را تایید کرد.

به گزارش فوتبالی، روز گذشته خبرنگاران مطرح کشور اروگوئه از برگزاری بازی دوستانه با تیم ملی ایران در ایام فیفا دی پیش رو خبر دادند.

در این زمینه کامرانی فر دبیرکل فدراسیون فوتبال کشورمان در واکنش به این خبر اعلام کرد هنوز قراردادی بین دو فداسیون امضا نشده است.

اما فدراسیون فوتبال اروگوئه برگزاری این بازی دوستانه را تایید کرد. ایگناسیو آلونسو، رئیس اتحادیه فوتبال اروگوئه (AUF) از برگزاری دو بازی دوستانه مقابل ایران و قطر خبر داد.

رئیس فدراسیون فوتبال اروگوئه در رادیو اسپور، گفت: دو بازی دوستانه مقابل ایران و قطر در وین اتریش برگزار می کنیم. با این کار، آنچه ما به آن دست می‌یابیم، بررسی درخواست‌های کادر مربیگری دیگو آلونسو است.

وی توضیح داد: ما دستورات را به این معنا در نظر می گیریم که همه چیز را یک جا انجام دهیم و بتوانیم مقابل دو تیم جام جهانی بازی کنیم. عدم نیاز به سفر به شما این امکان را می دهد که هر روز تمرین کنید و رویارویی با دو تیمی که در جام جهانی شرکت می کنند، آنچه را که از نظر فضای رقابتی لازم است در نظر می گیرد.

رئیس فدراسیون فوتبال اروگوئه در پایان گفت: ما از این موضوع بسیار راضی هستیم و اکنون سعی می کنیم جنبه های مختلف راببینیم و تا نوامبر آرامش داشته باشیم.

1470