اولین اقدام مالدینی پس از ابقا در مقامش: قرارداد ملی‌پوش ایتالیایی با میلان دائمی شد

اولین اقدام مالدینی پس از ابقا در مقامش: قرارداد ملی‌پوش ایتالیایی با میلان دائمی شد

پایگاه خبری فوتبالی - مطابق با آخرین اطلاعات و گزارش‌های منتشر شده توسط منابع و نشریات مختلف ایتالیایی به ویژه رسانه‌های شهر میلان، سرانجام و بعد از کش و قوس‌های فراوان، قرارداد الساندرو فلورنتزی با روسونری قطعی شد و این بازیکن ملی‌پوش و ایتالیایی با امضای قراردادی به صورت دائمی از مالکیت باشگاه آ اس رم خارج شده و تا سال 2025 میلادی به باشگاه آث میلان ملحق شد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه اسکای اسپورتس ایتالیا، مقامات و مدیران باشگاه آث میلان ایتالیا پیرامون پروژه در اختیار گرفتن همیشگی و خرید دائمی الساندرو فلورنتزی، بازیکن تیم ملی فوتبال ایتالیا و ستاره سابق خطوط دفاعی و میانی باشگاه آ اس رم پیشرفت‌هایی داشته است.

طبق این گزارش و بر همین اساس، مدیران و مسئولان روسونری در تلاش بودند تا بتوانند این انتقال و دائمی سازی قرارداد را با پرداخت مبلغی معادل رقم دو و نیم میلیون یورو به همتایان خود در باشگاه پایتخت‌نشین آ اس رم نهایی کنند؛ البته این‌ها در شرایطی بود که برچسب قیمتی روی این ملی‌پوش ایتالیایی شامل مبلغی معادل رقم چهار و نیم میلیون یورو در پنجره نقل و انتقالاتی فصل تابستان سال گذشته میلادی تعیین شده بود.

اگر مقامات و سران تیم میلانی می‌توانستند چنین تخفیفی را از مدیران و مسئولان باشگاه آ اس رم بگیرند، می‌توانستند که پروژه خرید دائمی و انتقال همیشگی الساندرو فلورنتزی با چنین تجربه و تطبیق پذیری خاصی که این بازیکن در پست‌های مختلف از خود نشان داده را با پرداخت هزینه‌ای ناچیز تکمیل کنند. این معامله در صورت انجام، قطعا توسط هواداران روسونری یک کسب و کار عالی توسط پائولو مالدینی قلمداد می‌شد.

اما دانیله لونگو، خبرنگار رسانه کالچو مرکاتو با انجام آخرین بروزرسانی گزارش خود ضمن انتشار اطلاعاتی جدید در این زمینه، از موفقیت مدیران باشگاه آث میلان در گرفتن درصدی تخفیف از مقامات و سران آ اس رم در پایتخت به منظور دائمی سازی قرارداد قرضی الساندرو فلورنتزی، ملی‌پوش ایتالیایی از مبدا جالوروسی به مقصد روسونری خبر داده است. سرانجام این معامله به مبلغی معادل رقم سه میلیون یورو نهایی و صورت گرفته است.

در انتها نیز ساعاتی پیش مدیران و مسئولان باشگاه آث میلان با انتشار یک بیانیه در وب‌سایت رسمی این باشگاه ایتالیایی، خبر همیشگی شدن مالکیت و دائمی کردن قرارداد انتقال قرضی الساندرو فلورنتزی، مدافع - هافبک ملی‌پوش و ایتالیایی روسونری را با امضای یک قرارداد با مدت زمان اعتبار سه ساله تا تاریخ سی‌ام ژوئن سال 2025 میلادی تایید نمودند و این بازیکن هم اکنون از مالکیت باشگاه آ اس رم خارج و در مالکیت قطعی و دائمی باشگاه آث میلان ایتالیا قرار گرفته است.

9404