در اولین مصاحبه دروازه‌بان جدید اینتر برملا شد: نقش پررنگ اتوئو در انتقال اونانا به مه‌آتزا

در اولین مصاحبه دروازه‌بان جدید اینتر برملا شد: نقش پررنگ اتوئو در انتقال اونانا به مه‌آتزا

پایگاه خبری فوتبالی - دروازه‌بان کامرونی و جدید نراتزوری بعد از امضای قرارداد با این تیم با خبرنگاران رسانه‌ها صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های ایتالیایی، آندره اونانا، دروازه‌بان 26 ساله کامرونی با انتقالی آزاد برای ۵ فصل از آژاکس به اینتر پیوست. اونانا پس از این انتقال به خبرنگاران گفت: "من بسیار خوشحالم که بخشی از این باشگاه بزرگ، از این خانواده هستم که یک موسسه بزرگ است. در مورد این باشگاه که قبلا همه چیز را ثابت کرده چه می‌توان گفت؟ حضور در این‌جا برای من اوج است و امیدوارم بتوانیم در آینده به اهداف مهمی برسیم."

دروازه‌بان جدید افعی‌ها در ادامه صحبت‌های خود گفت: "من رابطه فوق‌العاده‌ای با اتوئو دارم، در جوزپه مئاتزا هم با هم بازی کردیم. ما چندین بار در مورد اینتر صحبت کردیم؛ زمانی که من در تیم ملی بودم و در موارد دیگر، او همیشه در مورد این باشگاه با من خیلی خوب صحبت می‌کرد. او همیشه به من می‌گفت که اینتر برای من عالی است؛ برای نحوه بازی من. وقتی در مورد پیشنهاد اینتر شنیدم، فهمیدم که باشگاه بزرگی به من علاقه دارد و برای آمدن به اين‌جا هرگز شک نکردم. بودن در این‌جا برای من بهترین انتخاب است، من بسیار خوشحالم که این‌جا هستم."

اونانا در پایان صحبت‌های خود در خصوص اینتر گفت: "اینتر باشگاه بزرگی است، آن‌ها همیشه دروازه‌بانان خوبی داشته‌اند، از جمله دروازه‌بانانی که در حال حاضر این‌جا هستند. من آرامم؛ من هستم که باید تاریخم را در این‌جا بنویسم. اینتر یک باشگاه بزرگ است، یک چالش بزرگ، من چالش‌های بزرگ را دوست دارم، زمان نشان می‌دهد که آیا موفق به بردن آن‌ها شدم یا خیر. من بسیار مطمئن هستم و خوشحالم که این‌جا هستم. من نمی‌توانم صبر کنم تا وارد میدان شوم."

9404