رسمی؛ قرارداد مالدینی و ماسارا با باشگاه میلان تمدید شد

رسمی؛ قرارداد مالدینی و ماسارا با باشگاه میلان تمدید شد

پایگاه خبری فوتبالی - سرانجام بعد از ماجراها و اتفاقات حاشیه‌ای بسیار، قرارداد پائولو مالدینی و ریکی ماسارا به عنوان دو تن از مدیران ارشد باشگاه آث میلان با این تیم ایتالیایی به مدت دو سال دیگر تمدید شد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های ایتالیایی، بعد از تایید پائولو مالدینی در صحبت‌های کوتاه خود هنگام خروج از کازا میلان در روز گذشته، حالا باشگاه آث میلان نیز با انتشار یک بیانیه، به صورت رسمی خبر تمدید قراردادهای پائولو مالدینی و ریکی ماسارا به عنوان مدیران فنی و ورزشی این باشگاه ایتالیایی را تایید و اعلام کرد.

بر اساس این بیانیه، قراردادهای پائولو مالدینی و ریکی ماسارا، دو تن از مدیران ارشد روسونری با باشگاه آث میلان ایتالیا تا ژوئن سال 2024 میلادی تمدید شده است.

هم‌چنین خبرنگار نشریه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت چاپ شهر میلان در تکمیل این بیانیه چنین عنوان می‌کند که بندی برای تمدید خودکار سال سوم نیز در این قرارداد گنجانده شده است.

بر اساس گزارش‌هایی که پیش از این منتشر شده بود، مالدینی پیشنهاد تمدید قراردادی که اخیرا توسط الیوت به او ارائه شده بود را نپذیرفته بود و از طریق وکیل خود خواستار وجود یک سری تغییرات از جمله بندی در قرارداد جدید که قدرت بیشتری نسبت به گذشته در حوزه اختیارات خود داشته باشد، شده بود که تا امروز، صندوق مالی آمریکایی الیوت تمایلی به قبول این درخواست‌ها نشان نداده بود؛ این وضعیت ممکن بود تا چند روز آینده و حتی چندین هفته آینده به تعویق بیفتد.

تمديد قرارداد مالدینی و ماسارا با روسونری در شرایطی رخ داده است که اگر این قراردادها تمدید و امضا نمی‌شد، پیش‌فصل میلان در تاریخ چهارم جولای بدون حضور مدیر فنی و ورزشی باشگاه یعنی پائولو مالدینی و ریکی ماسارا استارت می‌خورد.

9404