دشتی: عصبانی بودم و اشتباه کردم/ از نصرتی و سهرابی عذر می خواهم

دشتی: عصبانی بودم و اشتباه کردم/ از نصرتی و سهرابی عذر می خواهم

پایگاه خبری فوتبالی- علی دشتی می گوید اتفاقاتی که فصل قبل گریبانش را گرفت و از تیم کنار گذاشته شد اشتباه بوده و از این بابت معذرت خواهی کرد.

به گزارش فوتبالی، پیوستن به تراکتور در فصل گذشته برای وینگر بوشهری آن چنان که باید خوب پیش نرفت. علی دشتی که انتظار می رفت در تیم تبریزی به روزهای خوب خود برگردد، با مسئولان این باشگاه علی الخصوص مدیرعامل این تیم میرمعصوم سهرابی و همچنین محمد نصرتی مربی تراکتوری ها به مشکل برخورد و در یک استوری اینستاگرامی به آن ها با جملات تندی حمله کرد. اتفاقاتی که در نهایت موجب شد تا بازیکن اسبق استقلال توسط ارطغرول ساغلام از تیم کنار گذاشته شود.

دشتی در گفتگو با خبرنگار "فوتبالی" راجع به این موضوع که آیا از انتخاب تراکتور پشیمان است یا خیر عنوان داشت: متاسفانه من دیر و از هفته سوم به تیم اضافه شدم و دوران بدنسازی را در کنار تیم نبودم و همین موضوع کارم را سخت می کرد. با این حال به نظرم بازی هایی که در ترکیب بودم را خوب بازی کردم و عملکرد مناسبی داشتم. اصلا پشیمان نیستم و از انتخابم راضی ام و از ته دلم تراکتور را دوست دارم.

وینگر بوشهری در رابطه با حاشیه هایی که منجر به اخراجش شد نیز اظهار داشت: من در تیم با هیچ کس هیچ مشکلی نداشته و ندارم. اتفاقاتی که افتاد از روی عصبانیت بود. مشکلاتی داشتم که آقای سهرابی قرار بود حلشان کنند. نمی خواهم زیاد این مسائل را باز کنم چون چیز مهمی نبود. همه از نتایج بد تیم در فصل گذشته آگاهیم و نتوانستند مشکلاتم را حل کنند. من هم فشار زیادی را تحمل می کردم و در عصبانیت بحثی با آقای سهرابی داشتیم که اصلا درست نبود. اینجا از آقای سهرابی معذرت خواهی می کنم.

وی در رابطه با صحبت های تندی که علیه محمد نصرتی منتشر کرده بود نیز گفت: همان طور که گفتم من اصلا مشکلی با کسی نداشتم. واقعا دوست ندارم بیش از این راجع به مسائل حاشیه ای صحبت کنم. از آقای نصرتی هم عذر می خواهم و همان طور که اشاره کردم همه چیز غیرارادی اتفاق افتاد و البته اشتباه بود.

دشتی در پایان در رابطه با استوری هایی که اخیرا از وی در تبریز منتشر شده و ادامه همکاری با باشگاه تراکتور نیز عنوان داشت: من یک فصل دیگر با تراکتور قرارداد دارم و امیدوارم امسال با شرایط بدنی خوب بتوانم به تیم کمک کنم. البته صحبتی با باشگاه نداشته ام. احتمالا این هفته تمرینات شروع خواهد شد و اگر صحبتی باشد حتما مسئولان باشگاه به من اطلاع خواهند داد.

1997