شوکه شدن هافبک پی‌اس‌جی از توپ طلا نبردن نیمار

شوکه شدن هافبک پی‌اس‌جی از توپ طلا نبردن نیمار

پایگاه خبری فوتبالی - آندر هررا هافبک اسپانیایی پاریسن ژرمن اذعان کرد از این که تاکنون نیمار نتوانسته برنده توپ طلا شود، بسیار شوکه و شگفت زده شده است، اما همچنین او را یکی از بهترین بازیکنان جهان خطاب کرد. 

به گزارش فوتبالی، به زعم بسیاری از کارشناسان، نیمار یکی از بزرگ‌ترین بازیکنان فوتبال مدرن است، اما هنوز نتوانسته به جوایز فردی برسد. او در تابستان 2017 با مبلغ رکورد شکن 222 میلیون یورو از بارسلونا جدا شد و به پاریسن ژرمن پیوست تا نام خودش را در تاریخ این باشگاه فرانسوی به ثبت برساند. در سال‌های گذشته بسیاری او را با لیونل مسی و کریستیانو رونالدو مقایسه می‌کردند و معتقد بودند که پس از به سر رسیدن دوران طلایی مسی - رونالدو، نیمار جای آن‌ها را پر خواهد کرد. 

به نقل از سایت گل، آندر هررا هافبک سابق منچستریونایتد در مصاحبه‌ای با AS گفت: "من با نیمار خیلی دوست هستم. او یک هم تیمی واقعی و فوتبالیست توانا و بااستعدادی است. به نظرم نیمار جزو 5 بازیکن برتر دنیاست. فکر می‌کردم او تا الان یک توپ طلا برده باشد، اما هنوز اسم او را خط نمی‌زنم. او شانس بردن این جایزه را دارد. دیدن بازی نیمار در زمین فوتبال واقعا لذت بخش است."                                                                    

4416