مشکل ادامه همکاری استقلال و مدافع ملی‌پوش به خاطر حواله‌ای که برگشت خورد

مشکل ادامه همکاری استقلال و مدافع ملی‌پوش به خاطر حواله‌ای که برگشت خورد

پایگاه خبری فوتبالی- مدیران باشگاه استقلال در تلاش برای رفع مشکل قراردادی مدافع این تیم هستند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از فارس، در نقل و انتقالات تابستانی فصل گذشته ابوالفضل جلالی با قراردادی 2 ساله به عضویت تیم فوتبال استقلال در آمد و تفاهم نامه‌ای بین این باشگاه و باشگاه سایپا برای پرداخت مبلغ این انتقال در دو قسط تنظیم شد که قسط اول آن برای فعالیت بازیکن به صورت قرضی در سال اول، پرداخت شد.

بر اساس این تفاهم نامه در صورت تایید فنی، قسط دوم باید تا روز اول تیر توسط باشگاه استقلال پرداخت می‌شد. همچنین در این تفاهم نامه عنوان شده تاخیر در تسویه حساب باعث لغو خودکار تفاهم نامه و بی اعتبار شدن قرارداد بازیکن خواهد شد که به همین خاطر گفته می‌شود مدافع ملی پوش استقلال در فصل جدید نمی‌تواند برای آبی پوشان به میدان برود و با توجه به حضور سایپا در لیگ دسته اول، ممکن است حتی پیراهن رقبای استقلال را بر تن کند.

با اینحال تلاش باشگاه استقلال در روزهای 28 و 30 خرداد برای پرداخت با حواله بانکی به دلیل مشکلِ حساب مقصد، به نتیجه نرسید و حواله برگشت خورد. این موضوع پس از اعلام کتبی بانک نیز به اطلاع باشگاه سایپا رسیده است. به همین خاطر قرار است جلسه‌ای با حضور مدیران دو باشگاه برگزار و برای رفع این مشکل تصمیم گیری شود.

۴۱۵۴