گزارش‌روز؛ بررسی آخرین وضعیت نقل و انتقالات تابستانی میلان

گزارش‌روز؛ بررسی آخرین وضعیت نقل و انتقالات تابستانی میلان

پایگاه خبری فوتبالی - یک منبع ایتالیایی در خصوص آخرین وضعیت نقل و انتقالات تابستانی باشگاه آث میلان ایتالیا گزارش داده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از آنتونیو ویتیلو، خبرنگار سرشناس رسانه‌های اروپایی و ایتالیایی، مدیریت باشگاه آث میلان به تلاش خود برای بستن قرارداد رناتو سانچز ادامه خواهد داد و هم‌چنان امیدوار است که این کار انجام شود.

از طرف دیگر و با منتفی شدن خرید اسون بوتمان و ملحق شدن این بازیکن به تیم نیوکاسل یونایتد انگلستان، مدیریت باشگاه روسونری فرصتی برای سرمايه‌گذاری بودجه در پست هافبک تهاجمی دارد.

زیاش و آسنسیو نامزدهای واقعی هستند، اما خرید آن‌ها آسان نخواهد بود. رئال مادرید بیست و پنج میلیون یورو برای بازیکن خود می‌خواهد که به نظر می‌رسد برای بازیکنی که تا سال 2023 میلادی قرارداد دارد، پول زیادی داشته باشد و خود بازیکن هم می‌خواهد در تیم جدید شش الی هفت میلیون یورو دریافت کند.

در مورد حکیم زیاش، باشگاه‌ها باید فرم مناسبی برای انتقال با قرارداد قرضی پیدا کنند تا میلان بتواند از قانون حکم رشد استفاده کند؛ با توجه به این که دیگر نمی‌توان برای این کار بازیکنانی را به صورت قرضی دو ساله به خدمت گرفت. میلان همچنین از چلسی می‌خواهد تا حدی دستمزد فعلی این بازیکن را پوشش دهد.

همچنین از روسونری خبر می‌رسد که مقامات میلان هنوز در حال مذاکره برای آچربی نیستند و این مذاکرات آغاز نشده‌اند ولی آن‌ها مشخصا به این بازیکن علاقه‌مند هستند.

هم‌چنین طبق گزارش جانلوکا دی‌مارتزیو، آث میلان بار دیگر در حال بررسی جذب دیالو است و پاری‌سن‌ژرمن ممکن است این بار در مقایسه با زمستان گذشته تقاضاهای خود را کاهش دهد.

روسونری همچنین علاقه زیادی به پیرو اینکاپی، مدافع بایرلورکوزن دارند که اگر چه هزینه‌بر است، اما یک ایده مدیریتی ملموس است.

تماس با نماینده زیاش ادامه دارد. چلسی بازیکنی را که بخواهد برود نگه نمی‌دارد.

در مورد برمر، کاندیداتوری او تاکنون در پس زمینه محو شده است، زیرا اینتر در مبارزه برای این بازیکن پیروز شده است. شانس کم است اما میلان آماده است تا در صورت بروز مشکل در مذاکرات، از این فرصت استفاده کند.

9404