احتمال خروج تابستانی و غیر منتظره دو بازیکن بایرن‌مونیخ

احتمال خروج تابستانی و غیر منتظره دو بازیکن بایرن‌مونیخ

پایگاه خبری فوتبالی - احتمال می‌رود که دو بازیکن نیمکت‌نشین باواریایی‌ها در پنجره نقل و انتقالاتی فصل تابستان جاری راهی تیم‌های دیگری شوند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های آلمانی، اریک ماکسیم چوپوموتینگ، مهاجم کامرونی بایرن مونیخ با توجه به وضعیت سنی‌اش به دنبال حضور در لیگ کشور قطر است و از این رو درخواست جدایی خودش را به مقامات باشگاه بایرن مونیخ ارائه داده است.

چوپوموتینگ در زمان حضورش در مونیخ رفتاری حرفه‌ای روی نیمکت و در رختکن داشته و بعید است که باشگاه با درخواست او مخالفت کند. برنامه‌های بایرن مونیخ برای جذب مهاجم در فصل جدید باعث شده تا ملی‌پوش کامرونی به فکر خروج از مونیخ باشد.

هم‌چنین کادر فنی از عملکرد عمر ریچاردز رضایت ندارد و این بازیکن نیز در صورت وجود خواهان و مشتری، مونیخ را ترک می‌کند.

عمر ریچاردز به صورت رایگان از باشگاه ردینگ انگلستان به بایرن مونیخ آمد اما در اندک فرصت‌هایش نتوانست عملکرد مناسبی داشته باشد. با توجه به علاقه ناگلزمان به استفاده از سیستم سه دفاعه این بازیکن کارایی و استفاده خاصی در تیم فصل بعد نخواهد داشت.

این در شرایطی است که بایرن مونیخ با چالش از دست دادن احتمالی روبرت لواندوفسکی و سرژ گنبری در خط حمله تیم خود مواجه است و قرارداد اين دو بازیکن هنوز تمدید نشده است و احتمال خروج آن‌ها از مونیخ وجود دارد.

9404