شادی تیم‌های بزرگ اروپا از وجود بند خروج 35 میلیونی در قرارداد ستاره لایپزیش

شادی تیم‌های بزرگ اروپا از وجود بند خروج 35 میلیونی در قرارداد ستاره لایپزیش

پایگاه خبری فوتبالی - مطابق با آخرین اطلاعات و گزارش‌های منتشر شده توسط منابع و نشریات مختلف آلمانی، کونراد لایمر، ستاره خط میانی باشگاه لایپزیش هدف نقل و انتقالاتی باشگاه بایرن مونیخ آلمان تا ماه جولای تصمیمی در مورد آینده خود نخواهد گرفت زیرا این بازیکن در قرارداد فعلی خود با مدیران باشگاه لایپزیش بند خروج سی و پنج میلیون یورویی دارد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه معتبر بیلد چاپ کشور آلمان، با خروج کورنتین تولیسو از مونیخ، مدیریت باشگاه بایرن مونیخ آلمان به دنبال تجدید قوا در مرکز میدان است و از کونراد لایمر به عنوان یکی از گزینه‌های باشگاه نام برده می‌شود. طبق اطلاعات بیلد، بند خروج کونراد لایمر حدود سی و پنج میلیون یورو است که تا سی‌ام ماه ژوئن اعتبار دارد. با وجود آنکه تنها یک سال تا پایان قرارداد این بازیکن مانده، بعید است باشگاهی چنین پولی برای این هافبک دفاعی روی میز بگذارد.

از سوی دیگر، مدیریت باشگاه لایپزیش مایل است تا قرارداد کونراد لایمر را تمدید کند اما صحبت‌های اولیه با این بازیکن نتیجه بخش نبود و او نمی‌خواهد قرارداد جدیدی امضا کند.

در این گزارش آمده که لایپزیش در درجه اول به دنبال حفظ کونراد لایمر است اما در صورتی که تصمیم به فروش او بگیرد، مبلغی حدود بیست میلیون یورو طلب خواهد کرد.

9404