رونمایی مدیرعامل از پیکان مدل 1401

رونمایی مدیرعامل از پیکان مدل 1401

پایگاه خبری فوتبالی- تیم فوتبال پیکان برای فصل جدید لیگ برتر با حضور مدیرعامل باشگاه کارش را شروع کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، تمرینات تیم فوتبال پیکان برای لیگ برتر بیست و دوم از عصر چهارشنبه با حضور تعدادی از بازیکنان زیر نظر مجتبی حسینی شروع به فعالیت کرد. خودروسازان اما روز پنجشنبه در حضور مدیرعامل و نایب رییس هیئت مدیره باشگاه رسما کارشان را برای فصل جدید لیگ برتر استارت زدند.
در تمرین عصر روز پنجشنبه پیکان امیر عطابخش مدیرعامل و اسحاق اینانلو رییس هیات مدیره باشگاه حضور پیدا کردند و دقایقی با کادرفنی و بازیکنان به گفت و گو پرداختند و وعده دادند در بحث سخت افزاری همه شرایط را برای موفقیت تیم فراهم کنند.
امیرعطابخش مدیرعامل باشگاه پیکان با تاکید بر اینکه در فصل جدید لیگ برتر هم رویه تیم فوتبال پیکان جوانگرایی است، گفت: «خوشبختانه کادرفنی پیکان و در راس آن آقای مجتبی حسینی به بازیکنان جوان بسیار بها می دهند و امسال هم با حفظ اسکلت اصلی تیم و البته جذب چند بازیکن جدید شرایط بهتر از گذشته خواهد شد. ما سعی خواهیم کرد همه شرایط را برای شما مهیا کنیم و انتظار داریم شما بازیکنان نیز با حمایت های کادرفنی با تمام توان برای سربلندی نام پیکان تلاش کنید.» همچنین اسحاق اینانلو نایب رییس هیئت مدیره پیکان نیز دقایقی با اعضای تیم فوتبال باشگاه به گفت و گو پرداخت و برای آنها در لیگ برتر بیست و دوم آرزوی موفقیت کرد.
در ادامه مجتبی حسینی، سرمربی تیم فوتبال پیکان، نیز ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مدیرعامل باشگاه ابراز امیدواری کرد که کادرفنی و بازیکنان بتوانند در فصل آینده جواب اعتماد این عزیزان را به بهترین شکل ممکن بدهند.
تمرینات تیم فوتبال پیکان برای فصل جدید لیگ برتر ادامه خواهد داشت؛ قرار است در روزهای آینده با اضافه شدن برخی نفرات دیگر نیز ترکیب تیم کامل شود و برای لیگ بیست و دوم به بهترین شکل آماده شوند.

7777