آمار فروش لباس یوونتوس بالاتر از برخی تیم‌های انگلیسی

آمار فروش لباس یوونتوس بالاتر از برخی تیم‌های انگلیسی

پایگاه خبری فوتبالی - لباس یوونتوس با وجود عدم موفقیت در چند فصل اخیر در ایتالیا و اروپا، یکی از با ارزش‌ترین لباس‌های اروپاست.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌ ایتالیایی مدیاست، بیانکونری به تازگی همکاری خود را با سازمان بازی Cygames تمدید کرده است؛ علی‌رغم این‌که در فصل قبلی نتوانستند هیچ جامی را بالای سر ببرند و می‌دانیم که آن‌ها در لیگ چهارم شدند و در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا حذف شدند.

خبرنگار رسانه مدیاست در این رابطه گزارش داده است که یوونتوس هم‌چنان در رده هشتم درآمد حاصل از فروش پیراهن در فصل گذشته قرار دارد.

آخرین داده‌ها نشان می‌دهد که یوونتوس پنجاه و یک میلیون یورو در هر فصل از فروش پیراهن به دست می‌آورد که در واقع با سه تیم برتر رئال مادرید، بارسلونا و منچستر یونایتد فاصله زیادی دارد اما رقم آن‌ها به مراتب بالاتر از اینتر و میلان است.

یوونتوس حدود شانزده میلیون یورو بالاتر از دو تیم انگلیسی لیورپول و تاتنهام است که به طور مشترک در رده نهم جدول مربوطه قرار دارند.

یوونتوس در خود کشور ایتالیا و در میان تیم‌های این کشور در رتبه نخست ارقام به دست آمده از فروش پیراهن باشگاه قرار دارد و در این زمینه حتی خروج کریستیانو رونالدو از تورین و قهرمانی سال گذشته میلان نیز نتوانسته است که این عنوان را از یوونتوس بگیرد.

9404