رییس و نواب جدید فدراسیون دوسال و چهارماه روی صندلی هایشان

رییس و نواب جدید فدراسیون دوسال و چهارماه روی صندلی هایشان

پایگاه خبری فوتبالی- رییس آینده فدراسیون فوتبال برای چه مدت روی صندلی ریاست خواهد نشست؟

به گزارش فوتبالی، مجمع انتخابات فدراسیون فوتبال برای انتخاب رییس، نواب رییس اول و دوم و نماینده باشگاه‌ها در حالی قرار است 8 شهریور برگزار شود که اصلی ترین پرسش این است که این افراد برای چه مدت قرار است تصدی این پست‌ها را بر عهده بگیرند.

در حالی که پیش از این تصور می شد شاید این افراد برای مدت 4 سال در پست‌هایی که انتخاب خواهند شد حضور داشته باشند اما دبیرکل فدراسیون فوتبال اعلام کرد رییس فدراسیون، نواب رییس و نماینده باشگاه‌ها زمانی که در مجمع از سوی اعضا رای اعتماد بگیرند ادامه مدت 4 سال را عهده‌دار خواهند بود.

حسن کامرانی‌فر  که در برنامه ورزشگاه شبکه 5 سیما حضور پیدا کرده بود با اشاره به این موضوع گفت: " مطابق اساسنامه افرادی که در 10 اسفند 99 انتخاب شدند برای چهار سال کار خواهند کرد و طبق اساسنامه اگر رئیس یا اعضای هیات رئیسه در انتخابات پیش‌رو تغییر کنند و فرد جدیدی در این پست‌ها برگزیده شود، به مدت دو سال و چهار ماه کار خواهند کرد و بعد از اینکه چهار سال تمام شد مدت ریاست فدراسیون نیز به اتمام خواهد رسید. و از این مدت از تاریخ 8 شهریور 1401، 2 سال و 4 ماه باقی خواهد ماند و این افراد در این مدت عهده‌دار پست‌هایی که انتخاب خواهند شد."

7655