گفت و گو با بازيكنان تيم ملى بانوان

گفت و گو با بازيكنان تيم ملى بانوان

پایگاه خبری فوتبالی- بازيكنان تيم ملى فوتبال بانوان از آمادگى و انگيزه قابل توجه اعضاى تيم براى حضور در مسابقات پيش روى مى گويند. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال،فاطمه عادلی بازیکن تيم ملی فوتبال بانوان در مورد شرایط این تیم برای حضور در رقابت های کافا اظهار داشت:شرایطی پیش آمده که بازیکنان جوان تر به اردو ملحق شده اند و کنار بچه های با تجربه تر هستند که درمسابقات بیشتری شرکت کرده اند. اردوی خوبی داریم. همه با انگیزه هستیم و پوشیدن پیراهن تیم ملی برای هر کسی افتخار است. ما برای این پیراهن تمام تلاشمان را انجام می دهیم.

معصومی: تیم ملی جوان اما باانگیزه است 

زهرا معصومی دیگر بازیکن تیم ملی در مورد شرایط تیم در آستانه اعزام به تاجیکستان اظهار داشت: برای این دوره از مسابقات که قرار است شرکت کنیم تیم خیلی جوان است. خیلی از بچه ها اولین بار است که به تیم ملی دعوت شده اند و برخی از بازیکنان هم با تجربه هستند. امیدوارم مسابقات خوبی باشد. بچه ها جوان اما با انگیزه هستند. مسابقات سختی در تاجیکستان داریم. دیدار با ازبکستان راحت نیست. امیدواریم با دست پر برگردیم و از مردم هم میخواهیم که برایمان دعا کنند و انرژی مثبت بفرستند تا ما مسابقات را به خوبی به پایان برسانیم.

7777