بایرن‌مونیخ پاسخ تماس مدیران کاتالان‌ها را نمی‌دهد!

بایرن‌مونیخ پاسخ تماس مدیران کاتالان‌ها را نمی‌دهد!

پایگاه خبری فوتبالی - مطابق با آخرین اطلاعات و گزارش‌های منتشر شده توسط منابع و نشریات مختلف اروپایی به ویژه رسانه‌های کشور اسپانیا، از آبی و اناری‌پوشان شهر بندری بارسلون خبر می‌رسد که مدیران بایرن مونیخ آلمان جواب تماس‌های مقامات کاتالانی را نمی‌دهند.

به گزارش فوتبالی و بر اساس گزارشی از Suddeutsche Zeitung Magazin، مقامات باشگاه آلمانی بایرن مونیخ به تماس‌های متئو المانی، مدیر ورزشی بارسلونا پاسخ نمی‌دهند.

مسئولان باشگاه بارسلونای اسپانیا بعد از این‌که مدیران تیم بایرن مونیخ جوابشان را ندادند، از طریق burofax که یک نامه ثبت شده است و از طریق اداره پست اسپانیا ارسال می‌شود، اقدام کردند که ظاهرا باواریایی‌ها آن را هم نادیده گرفته‌اند.

لازم به ذکر است که رابطه بایرن مونیخ حتی با ایجنت و مدیر برنامه‌های روبرت لواندوفسکی نیز به دلیل روابطش با مدیران و مسئولان باشگاه بارسلونای اسپانیا خراب توصیف می‌شود. پینی زهاوی نماینده روبرت لواندوفسکی با خوان لاپورتا، رئيس باشگاه بارسلونای اسپانیا دوست است و بر نهایی شدن و انجام این انتقال اصرار دارد.

بر اساس شایعات مقامات بایرن مونیخ برای روبرت لواندوفسکی حداقل مبلغی معادل رقم پنجاه میلیون یورو می‌خواهند و شاید پس از دریافت چنین پیشنهادی نظر آن‌ها تغییر کند. پیشنهادات بارسلونا اگر چه نسبت به ارقام اوایل کار به لحاظ ارزش بیشتر شده اما هنوز هم با این رقم مورد درخواست باواریایی‌ها برابر نیست.

9404