سرمربی آمریکا: این جام جهانی آماده سازی برای دوره بعدی ماست

سرمربی آمریکا: این جام جهانی آماده سازی برای دوره بعدی ماست

پایگاه خبری فوتبالی- گرگ برهالتر عنوان کرد که جام جهانی قطر فرصتی برای آماده‌سازی این تیم برای جام جهانی ۲۰۲۶ است که آمریکا میزبان خواهد بود.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایسنا، جام جهانی قطر هر روز نزدیک و نزدیک‌تر می‌شود. تیم ملی فوتبال آمریکا پس از از دست دادن مسابقات در سال ۲۰۱۸ توانست جواز حضور در این رقابت ها را به دست بیاورد. گرگ برهالتر و تیمش می خواهند از این فرصت بهترین استفاده را کنند.

البته تیم ملی آمریکا با مشکلاتی نیز روبرو است. این تیم یک مهاجم ثابت یا یک دروازه بان قابل اعتماد ندارد و در نتیجه، چند ماه آینده برای تیم ملی آمریکا حیاتی خواهد بود. ایالات متحده میزبان دوره بعدی مسابقات در سال ۲۰۲۶ خواهد بود و به همین خاطر فوتبال در آمریکا بعد از سال‌ها تیتر اول رسانه ها خواهد شد.

برهالتر در مورد چشم انداز جام جهانی ۲۰۲۶ صحبت کرد و فاش کرد که این جام جهانی آماده سازی برای جام جهانی بعدی خواهد بود.  با این حال، او اضافه کرد که تیمش روی این مسابقات تمرکز خواهد کرد.

آمریکا با انگلیس، ایران و ولز در یک گروه قرار دارد.

سرمربی تیم ملی فوتبال آمریکا گفت: این دوره جام جهانی قطعاً آماده‌سازی برای سال ۲۰۲۶ است اما مانند هر چیز دیگری باید روی گام بعدی که برمی‌داریم تمرکز کنیم. نمی‌توانیم از خودمان جلو بزنیم بنابراین فعلا تمرکز ما روی این دوره است. ما می‌خواهیم در لحظه بمانیم و روی کار پیش رو تمرکز کنیم.

برهالتر فاش کرد که می‌خواهد فوتبال را در ایالات متحده رشد دهد و افزود که اگر بازیکنان تیم در قطر عملکرد خوبی داشته باشند، در چشم مردم آمریکا قهرمان خواهند شد.

او در پایان صحبت های خود گفت: من فکر می کنم این وظیفه ما به عنوان مربیان و بازیکنان تیم ملی است که به رشد فوتبال در ایالات متحده کمک کنیم. اگر بتوانیم از بازیکنان خود قهرمان بسازیم و بچه ها را تشویق کنیم که بازی کنند، کار خود را انجام داده ایم.

آمریکا در اولین دیدار خود در جام جهانی باید برابر تیم ملی فوتبال ولز قرار گیرد.

7777