ابراز امیدواری عجیب گنبری درباره آینده لواندوفسکی در مونیخ

ابراز امیدواری عجیب گنبری درباره آینده لواندوفسکی در مونیخ

پایگاه خبری فوتبالی - وینگر ملی‌پوش بایرن مونیخ ابراز امیدواری کرد که روابط مدیران و مسئولان این باشگاه آلمانی با مهاجم ملی‌پوش لهستانی خود به حالت طبیعی بازگردد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های آلمانی، سرژ گنبری که خود یکی از موضوعات داغ این روزهای بایرن مونیخ است، در واکنش به حواشی پیرامون قرارداد روبرت لواندوفسکی گفت: "حیف است که وضعیت بایرن مونیخ و روبرت لواندوفسکی اخیرا به این سمت پیش رفته است. خوب می‌شود اگر این موضوع به صورت مسالمت‌آميز حل و فصل شود."

گنبری هم‌چنین با یادآوری فصل گذشته، آن را چندان موفقيت‌آميز ندانست و گفت: "ما خیلی بیشتر از آن‌چه رخ داد، می‌خواستیم. هدف این بود که به فینال لیگ قهرمانان برسیم، اما به آن نرسیدیم. در کل خیلی راضی‌کننده نبود. با این وجود، ما قهرمان آلمان شدیم و به این افتخار می‌کنیم."

لازم به ذکر است که ابراز امیدواری سرژ گنبری به ماندن روبرت لواندوفسکی در بایرن مونیخ در شرایطی عنوان می‌شود که خود این بازیکن آلمانی همچنان قرارداد خود را با باواریایی‌ها تمدید نکرده و هر روز بیشتر از روزهای قبل زمزمه‌های جدایی و خروجش از جمع مونیخی‌ها به گوش می‌رسد و امکان دارد که او هم همانند داوید آلابا، راه پایتخت اسپانیا و رئال مادرید را در پیش بگیرد.

9404