سه مثلث ویژه که مسی در آن‌ها حضور داشت؛ از MSN تا MNM

سه مثلث ویژه که مسی در آن‌ها حضور داشت؛ از MSN تا MNM

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی حال حاضر پاریسن ژرمن در این تیم فرانسوی در خط حمله عضو مثلثی است که در رسانه ها درباره آن زیاد صحبت شده است اما در فصلی که گذشت نتوانست عملکرد خوبی داشته باشد و در حد انتظار باشد و هواداران پی اس جی را راضی کند.

به گزارش فوتبالی، مثلث مسی، نیمار و امباپه که به مثلث MNM مشهور است، از تابستان 2021 و با رفتن مسی به پی اس جی شکل گرفت، در فصل گذشته انتقاد های زیادی را به همراه داشت و پس از اینکه پی اس جی مقابل رئال مادرید کامبک خورد، مسی و نیمار به شدت در پارک ده پرنس هو شدند. ممکن است که این مثلث با جدایی نیمار در این تابستان از پی اس جی، از هم بپاشد چرا که گفته شده که نیمار در لیست فروش پاریسن ژرمن قرار گرفته است.

اما اولین مثلث ویژه ای که مسی در آن حضور داشت، مربوط به مثلث مسی، اتوئو و رونالدینیو بود که این مثلث مربوط به سال های اول حضور مسی در بارسا بود. پس از آن مثلث MSN که اصلی ترین و معروف ترین مثلثی است که مسی در آن حضور داشت. این مثلث در 2014 و با آمدن سوارز به بارسا و پیوستنش به مسی و نیمار شکل گرفت و تا زمان جدایی نیمار یعنی تابستان 2017 دوام داشت. این مثلث مجموعا 364 گل برای بارسا به ثمر رساند.

1470