پاسخ منفی هاشم نژاد به استقلال

پاسخ منفی هاشم نژاد به استقلال

پایگاه خبری فوتبالی- پیشنهاد استقلال به بازیکن آینده دار تیم امید و نفت مسجدسلیمان با پاسخ منفی این بازیکن مواجه شده است.

به گزارش فوتبالی، مهدی هاشم‌نژاد وینگر آینده دار تیم امید و نفت مسجدسلیمان، از استقلال، پرسپولیس، سپاهان و تراکتور پیشنهاد همکاری داشت اما او بین همه این تیم ها به پیشنهاد استقلال پاسخ منفی داده است.

اینکه این اتفاق به دلیل کم بودن مبلغ پیشنهادی یا تمایلات رنگی این بازیکن افتاده مشخص نیست اما در هر حال هاشم نژاد در تیررس تراکتور و سپاهان است.

پرسپولیس برای گرفتن هاشم نژاد بی تمایل نیست اما چون در پرسپولیس، ترافیک وینگر وجود دارد، ظاهرا هاشم نژاد خودش از پیوستن به پرسپولیس انصراف داده و دوست دارد به هر تیمی می رود، در آن بازی کند.

در حال حاضر از بین دو تیم تراکتور و سپاهان، شانس بازی کردن هاشم نژاد در تراکتور بردیف هم بیشتر به نظر می رسد. با توجه به اینکه قربان بردیف اعتقاد ویژه ای به جوانان دارد، به همین دلیل شانس بازی برای هاشم نژاد در این تیم بیشتر است و شاید اگر هاشم نژاد به سپاهان برود، کارش برای فیکس شدن سخت تر باشد. البته مسایل مالی هم مهم است و باید تصمیم هاشم نژاد و مدیربرنامه اش چه خواهد بود و در نهایت او به کدام تیم می پیوندد.

۱۱۱۱