ماجدی: اگر پول از فیفا دریافت کنیم به استان ها می دهیم

ماجدی: اگر پول از فیفا دریافت کنیم به استان ها می دهیم

پایگاه خبری فوتبالی- حسن قهوه چی برای مدت چهار سال دیگر به عنوان رییس هیئت فوتبال خراسان جنوبی انتخاب شد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از سايت رسمى فدراسيون فوتبال مجمع عمومی انتخاب رییس هیئت فوتبال خراسان جنوبی شامگاه چهارشنبه با حضور میرشاد ماجدی سرپرست فدراسیون فوتبال و رئیس مجمع، محمد حسین خسروی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان و نایب رئیس مجمع، طهمورث حیدری مسئول کمیته امور استان های فدراسیون، سیده اعظم اسلامی معاون توسعه امور ورزش،فاطمه چهکندی نژاد رییس گروه توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای، صادق زینی مسئول حراست و ۲۳ نفر اعضا و حضور دو کاندیدا رضا سمعیان و حسن قهوه چی برگزار و حسن قهوه چی با کسب ۱۵ رای برای مدت چهار سال به عنوان رییس هیئت فوتبال خراسان جنوبی انتخاب شد.

براساس این گزارش همچنین جعفر حبیب زاده به عنوان نایب رییس آقایان، زهرا رضایی نایب رییس بانوان، ابوالفضل علیانی نماینده روسای هیئت های شهرستانی و مهدی الهی نماینده مدیران عامل باشگاه ها انتخاب شدند‌.

میرشاد ماجدی در حاشیه مجمع عمومی انتخاب رئیس هیات فوتبال خراسان جنوبی در جمع خبرنگاران گفت: اگر تحریم‌های ظالمانه هر چه زودتر برداشته شود تا بتوانیم منابع مالی را از فیفا دریافت کنیم بدون شک بخش بسیار خوبی در اختیار استان‌ها قرار خواهیم داد.یکی از استان‌ها خراسان جنوبی خواهد بود که در زمینه کارهای اجرایی، برنامه‌های توسعه، استعدادیابی و عمرانی به آن کمک خواهیم کرد.

سرپرست فدراسیون فوتبال ایران اظهار داشت: میزان این اعتبار فعلا مشخص نیست اما هرچه سریعتر هدایت منابع مالی از سمت فیفا به فدارسیون انجام شود زودتر بودجه در اختیار استان‌ها قرار خواهد گرفت.

وی بیان کرد: افرادی که برای رأی مجمع انتخاباتی خراسان جنوبی حضور پیدا کردند قلب، ذهن و حس آنها برای فوتبال این استان می‌تپد تا بهترین انتخاب برای این استان اتفاق بیفتد.برغم اشتیاق و میل مردم خراسان جنوبی به ویژه نسل جوان آن به فوتبال، این استان هنوز نتوانسته ظرفیت اصلی خود را نشان دهد.

وی ادامه داد: امیدواریم بعد از این مراسم شاهد اتفاقات خوبی برای استان باشیم و با همتی که وزارت ورزش و جوانان و هم فدراسیون به این هیات خواهد داشت بتواند بازپروری خود را به دست آورده و شاهد حضور جوانان خوب استان در سطوح مختلف تیم‌های فوتبال باشیم.

۴۱۵۴