عکس؛ حضور بوکسور مشهور در نیوکمپ

عکس؛ حضور بوکسور مشهور در نیوکمپ

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا روز چهارشنبه میزبان یک ورزشکار مشهور بود: مانی پاکیائو بوکسور سرشناس که خوان لاپورتا مدیر و رافا یوسته نایب رئیس بارسلونا از او پذیرایی کردند. پاکیائو یکی از بهترین بوکسورهای تاریخ است که با پروازی اختصاصی به همراه خانواده اش به بارسلونا سفر کرد تا نیوکمپ را از نزدیک ببیند و از موزه و رختکن تیم بزرگسالان بارسلونا بازدید کرد. پاکیائو شخصا سالهاست که لاپورتا را می شناسد.

به گزارش فوتبالی، پاکیائو تنها بوکسور تاریخ است که در هشت رده مختلف 9 قهرمانی جهان کسب کرده است و انجمن جهانی بوکس، او را بهترین بوکسور دهه اول قرن بیست و یکم معرفی کرده است. بوکسور فیلیپینی در سال 2021 پس از 25 سال از بوکس بازنشسته شد که البته تجربه بازیگری و خوانندگی را دارد و در حال حاضر  وارد دنیای سیاست شده است. علاقه مانی به بسکتبال باعث شده تا مربی و بازیکن تیم بسکتبال کیاموتورز در فیلیپین هم باشد.

پاکیائو برخورد گرمی با هواداران بارسلونا در نیوکمپ داشت و با کاپ چمپیونزلیگ نیز عکس گرفت که همسر و چهار فرزندش هم او را همراهی می کردند. الببته این بوکسور قبل از سفر به بارسلونا به سوییس و جنوب فرانسه هم سفر کرده بود و مقصد بعدیش هم شهر مادرید خواهد بود.

4125