بازداشت سارقان اموال سه میلیون یورویی هافبک پی‌اس‌جی

بازداشت سارقان اموال سه میلیون یورویی هافبک پی‌اس‌جی

پایگاه خبری فوتبالی - پلیس ملی اسپانیا اعلام کرده است که دو مرد به عنوان متهمان سرقت ویلای متعلق به رونالدو نازاریو بازداشت شدند. در حقیقت مارکو وراتی هافبک پی اس جی در تعطیلات این ویلا را از رونالدو نازاریو اجاره کرده بود و به همین خاطر اموال سرقت شده متعلق به وراتی بودند.

به گزارش فوتبالی، سارقان در حال فرار از منطقه ایبیزا به بالئاراس بودند که در همان جا توسط ماموران پلیس بازداشت شدند. در حال حاضر اطلاعات بیشتری در مورد هویت دو سارق یا اموال مسروقه منتشر نشده است. سرقت یکشنبه شب رخ داد، زمانی که این دو سارق از فرصت خروج ساکنین از ویلا استفاده کرده بودند و به اموال آن دستبرد زده بودند.

سارقان مبلغ ده هزار یورو پول نقد به علاوه اشیای قیمتی نظیر جواهرات، ساعت ها و الماس ها به ارزش سه میلیون یورو را از وراتی و همسرش به سرقت برده بودند اما به نظر می رسد که حالا خیال هافبک ایتالیایی راحت شده است چرا که سارقان خیلی زود پیدا شده اند و اموال مسروقه به او باز خواهد گشت.

در ماه های اخیر سرقت از شخصیت های فوتبالی به امری کاملا عادی تبدیل شده است. به طور مثال بنزما دو بار در حین بازیهایش در رئال مادرید با سرقت از منزلش مواجه شده است یا دی ماریا با خبر سرقت از منزلش در حین انجام بازی فوتبال، شوکه شده بود.

4125