عکس؛ مسی و خوردن "مسی برگر" در تعطیلات!

عکس؛ مسی و خوردن "مسی برگر" در تعطیلات!

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی حال حاضر پاریسن ژرمن در ادامه تعطیلات خود در ایبیزای اسپانیا، راهی یک هتل و کافه معروف شده است و از یکی از محصولات ویژه‌ی این هتل استفاده کرده و بدین ترتیب تصویری از آن را منتشر کرده است.

به گزارش فوتبالی، لیونل مسی که مدتی است برای تعطیلات تابستانی خود راهی ایبیزا شده است، اکنون به هتل هارد راک در این منطقه رفته است و محصول ویژه این هتل و کافه که "مسی برگر" است را امتحان کرده است. مسی با انتشار این تصویر در صفحه شخصی خود در شبکه های اجتماعی نوشت:"امتحان مسی برگر در هارد راک ایبیزا"

در واقع رستوران، کافه و هتل هارد راک در ایبیزا، از ژوئن 2021 بود که لیونل مسی را به عنوان سفیر برند خود معرفی کرد و بدین ترتیب شراکتش با لیونل مسی آغاز شد و اکنون فوق ستاره آرژانتینی هم از محصول ویژه ای که به نام او در این هتل و رستوران سِرو می شود، استفاده کرده و آن را امتحان کرده است.

مسی با برند های مختلف در سرتاسر دنیا مشارکت دارد و هتل هارد راک در ایبیزا هم یکی از آن ها است که محصولی ویژه به نام "مسی برگر" دارد و این بار خود مسی به سراغ محصولی که به نام خودش است، رفته است.

1470