محوریت امباپه در رونمایی از پیراهن جدید پاریسن ژرمن(عکس)

محوریت امباپه در رونمایی از پیراهن جدید پاریسن ژرمن(عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - پاریسن ژرمن به تازگی از پیراهن و لباس جدید خود برای فصل جدید رقابت ها رونمایی کرده است و این رونمایی از لباس حاشیه ها و نکات جالب توجه خاص خود را داشت.

به گزارش فوتبالی، در این مراسم رونمایی از لباس، بازیکنان مختلف پاریسن ژرمن و همچنین چند بازیکن از تیم زنان پی اس جی هم حضور داشتند. لیونل مسی و اشرف حکیمی هم در این رونمایی از لباس حضور داشتند اما این دو در عکس تیمی حضور نداشتند و حضور آن ها منحصر به حضور در عکس های فردی بود.

در عکس تیمی پی اس جی که چند تا از بازیکنان تیم اصلی و چند تا هم از بازیکنان تیم بانوان پاریسن ژرمن حضور دارند، می بینیم که کیلیان امباپه در این عکس محوریت دارد و در مرکز نشسته است. در واقع این قضیه به خوبی نشان می دهد که امباپه همان رکن اصلی پروژه پی اس جی است و در تمدید قراردادی هم که باشگاه پاریسن ژرمن به تازگی با او انجام داده، امباپه را تبدیل به محور اصلی باشگاه کرده است و این بازیکن اختیاراتی فراتر از یک بازیکن عادی در پاریسن ژرمن دارد. این در حالی است که ستاره های بزرگی مثل مسی هم در پی اس جی حضور دارند، اما مشخص است که حال و آینده پی اس جی کاملا متعلق به امباپه است.

1470