پاسخ منفی یک تیم ایتالیایی به رونالدو

پاسخ منفی یک تیم ایتالیایی به رونالدو

پایگاه خبری فوتبالی - نشریه ایتالیایی لارپابلیکا مدعی شده است که کریستیانو رونالدو به اینتر هم پیشنهاد شده است اما وکیلش ژرژ مندس از تیم ایتالیایی پاسخ منفی شنیده است.

به گزارش فوتبالی، به نظر می رسد که کریستیانو رونالدو در منچستریونایتد خواهد ماند اما فعلا چیزی قطعی نیست. این مهاجم همچنان در مورد آینده اش مطمئن نیست به خصوص که به نظر می رسد که از انفعال مدیران منچستریونایتد در بازار نقل و انتقالات به شدت دلخور است.

لارپابلیکا گزارش داده است که وکیل رونالدو با اینتر تماس گرفته اما باشگاه ایتالیایی به وی جواب رد داده است. ژرژ مندس وکیل رونالدو، ستاره 37 ساله را به نراتزوری ها پیشنهاد داده است اما پاسخ منفی اینتر یک "نه" قاطعانه بوده است چرا که امیدوار هستند که لوتارو مارتینز و لوکاکو مهاجمان فیکس آنها در فصل آینده باشند. اینتر میامی دیگر گزینه رونالدو بود که البته کریستیانو به باشگاه آمریکایی جواب رد داده است چرا که می خواهد در فوتبال اروپا بماند. رم، چلسی و بایرن مونیخ دیگر تیم هایی هستند که نامشان پیرامون رونالدو مطرح شده است. ستاره پرتغالی حس می کند که مدیران یونایتد عملکرد خوبی در بازار نقل و انتقالات نداشته اند آن هم در حالی که لیورپول و سیتی با خرید داروین و هالند خودشان را تقویت کرده اند.

4125