آخرین شرایط انتقال لواندوفسکی به بارسلونا؛ فقط شایعات!

آخرین شرایط انتقال لواندوفسکی به بارسلونا؛ فقط شایعات!

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا فعلا هیچ پیشنهاد رسمی برای خرید روبرت لواندوفسکی به بایرن مونیخ ارائه نکرده است هر چند که رسانه های مختلف مملو از اخبار در مورد پیشنهادهای مختلف هستند.

به گزارش فوتبالی، موندودپورتیوو روز چهارشنبه گذشته داده است که پیشنهاد بارسلونا بیشتر از 30 تا 35 میلیون یورو نخواهد بود مگر آن که مشکلات مالی حل شوند. اسپورت کاتالونیا و رسانه های آلمانی نیز از پیشنهاد 40 میلیون یورو به علاوه پاداش خبر داده اند.

لواندوفسکی 34 ساله این روزها در حال سپری کردن تعطیلاتش در مایورکا است و منتظر است تا اخبار جدیدی را دریافت کند. در حال حاضر تنها گامی که برداشته شده، ابراز تمایل این بازیکن به جدایی از بایرن مونیخ است. بازیکن لهستانی می خواهد به رهبر جدید خط حمله بارسا تبدیل شود در حالی که بایرنی ها اعلام کرده اند که به سادگی اجازه جدا شدنش را نمی دهند.

بارسا بر اساس توافق خود با شرکت "Sixth Street" امیدوار است که بتواند مبلغ 200 میلیون یورو درآمدزایی کند و از بحران مالی خارج شود. لواندوفسکی از طریق وکیلش از لاپورتا خواسته تا پیشنهاد مالی را بالاتر ببرد تا نیازی نباشد که از روز 22 تیر به تمرینات بایرن ملحق شود. در حال حاضر لاپورتا این اقدام را صورت نداده است. لاپورتا می داند که پس از وعده های شکست خورده اخیرش نظیر تمدید قرارداد مسی، حالا خرید لواندوفسکی برایش به شدت حیثیتی است و نباید این فرصت را از دست بدهد.
4125