مدافع بارسلونا در یک قدمی تاتنهام

مدافع بارسلونا در یک قدمی تاتنهام

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا در آستانه توافق با تاتنهام برای انتقال قرضی کلمنت لنگله برای فصل آینده قرار دارد.

به گزارش فوتبالی، مذاکرات در مراحل پیشرفته ایست و به نظر می رسد که این مدافع فرانسوی قرار است که فصل آینده در تیم انگلیسی توپ بزند. در ابتدا لنگله با رم هم مذاکراتی انجام داده بود اما در نهایت ژوزه مورینیو قید خرید وی را زد.

لنگله پس از بررسی گزینه های مختلف در نهایت تاتنهام را انتخاب کرده است و در تیم انگلیسی در فصل آینده در لیگ قهرمانان اروپا حضور خواهد داشت. کونته روی این بازیکن حساب می کند و مدافع فرانسوی به مربی ایتالیایی اوکی داده است.

حالا تاتنهام باید تکلیف قرارداد بازیکن را مشخص کند. بارسلونا ترجیح می دهد که انتقال به صورت قطعی باشد اما تاتنهام انتقال قرضی را ترجیح می دهد. در حال حاضر مذاکرات پیرامون نحوه پرداخت دستمزد لنگله است. بارسا ترجیح می دهد که کل دستمزد توسط تاتنهام پرداخته شود در حالی که انگلیسی ها می خواهند بخشی از دستمزدش توسط کاتالان ها پرداخت شود. به هر صورت به نظر می رسد که انتقال تا دوشنبه نهایی خواهد شد تا لنگله در اردوی پیش فصل تاتنهام حضور پیدا کند. بارسا در خط دفاعی روی حضور پیکه، آرائوخو، اریک گارسیا، مینگزا، اومتیتی و کریستنسن حساب می کند و ژاوی به دنبال خرید کنده از سویا است و به همین خاطر جدایی لنگله کاملا منطقی به نظر می رسد.

4125