حمایت عجیب هم‌تیمی سابق از مدیر مونیخی‌ها برابر سیل انتقادات: او فقط بدشانس است!

حمایت عجیب هم‌تیمی سابق از مدیر مونیخی‌ها برابر سیل انتقادات: او فقط بدشانس است!

پایگاه خبری فوتبالی - مارکوس بابل به دفاع از عملکرد حسن صالیحمیدزیچ در سمت مدیریت ورزشی باشگاه بایرن مونیخ آلمان پرداخت.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های آلمانی، حسن صالیحمیدزیچ، مدیر ورزشی بوسنیایی باشگاه بایرن مونیخ آلمان در طول دو فصل اخیر مورد انتقادات بسیاری قرار گرفته است. خروج هانس دیتر فلیک، نقل و انتقالات نامناسب و نیز عملکرد ضعیف تیم در فصل گذشته همگی مواردی هستند که باعث انتقادات فراوان از حسن صالح حمیدزیچ شده است.

در این میان، حالا اما مارکوس بابل، ستاره پیشین آلمان‌ها با دفاع از هم‌تیمی سابقش، صالح حمیدزیچ را بدشانس دانست و عنوان کرد: "زمانی که بایرن مونیخ شش عنوان قهرمانی را به دست آورد، هیچ کس از حسن تشکر نکرد؛ اما زمانی که موفقیتی در کار نباشد، او مقصر است. برازو در پشت صحنه کار خوبی انجام می‌دهد؛ اما باید روی ظاهر عمومی خود کار کند. بدشانسی حسن این است که او مربیان بزرگی مثل هانسی فلیک و حالا یولیان ناگلزمان را کنار خود دارد. شما یک مدیر ورزشی می‌خواهید که سخنور خوبی باشد یا که قادر نباشد به صورت مناسب در انظار عمومی ظاهر شود؟!"

لازم به ذکر است که این انتقادات از عملکرد حسن صالیحمیدزیچ در همین فصل گذشته نیز در مقطعی از فصل تحت عنوان درگیری و اختلاف نظر با یولیان ناگلزمان در بعضی موارد به اوج خود رسیده بود.

9404