مقصد غیرمنتظره برای بازیکن سابق آکادمی رئال مادرید

مقصد غیرمنتظره برای بازیکن سابق آکادمی رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - خسه رودریگز بازیکن سابق آکادمی رئال مادرید پس از اتمام قراردادش با لاس پالماس تصمیم گرفت که به باشگاه آنکاراگوجو ملحق می شود، باشگاهی که به تازگی به سوپرلیگ ترکیه صعود کرده است.

به گزارش فوتبالی، خسه در آخرین بازی خود در لاس پالماس از تصمیم های سرمربی تیمش گارسیا پیمینتا انتقاد کرده بود و او را عامل عدم صعود تیمش به لالیگا دانسته بود. بعد از آن اختلاف میان مدیران لاس پالماس و خسه شدت گرفت و به همین خاطر جدایی وی کاملا قابل پیش بینی بود. خسه دومین دوره حضورش در لاس پالماس را سپری می کرد. دوره اولش در زمانی بود که این تیم در لالیگا حضور داشت و توانست خاطرات خوبی به جای بگذارد. خسه در دوره اولش در لاس پالماس در 41 بازی یازده گل و شش پاس گل ثبت کرد و عملکرد خوبی داشت. او در زمستان گذشته به لاس پالماس ملحق شد تا برای صعود این تیم به لالیگا تلاش کند اما در شانزده بازی خود فقط دو گل و دو پاس گل داشت و نتوانست چندان اثرگذارباشد.

آنکاراگوجو یکی از تیم های تازه وارد لیگ ترکیه است که حالا با حضور خسه خود را تقویت کرده است. خسه زمانی لقب "کریستیانو رونالدوی" آینده داشت اما بعد از حضور در پی اس جی روندی نزولی را طی کرد و به یکی از بازیکنانی تبدیل شد ک نتوانست انتظارات و توقعات از خود را برآورده سازد.

4125