حضور مدافع ناپولی در کنار دی‌لیخت و دو بازیکن دیگر در لیست خرید چلسی

حضور مدافع ناپولی در کنار دی‌لیخت و دو بازیکن دیگر در لیست خرید چلسی

پایگاه خبری فوتبالی - از نقل و انتقالات تابستانی آبی‌های لندنی این‌گونه خبر می‌رسد که مدیران این باشگاه برای تقویت خط دفاعی تیم خود علاوه بر ماتیاس دی‌لیخت از یوونتوس، حالا چشم به خرید کالیدو کولیبالی از ناپولی نیز دوخته‌اند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از فابریزیو رومانو از شبکه اسکای اسپورتس، علاوه بر ماتیاس دی‌لیخت هلندی از یوونتوس ایتالیا، حالا کالیدو کولیبالی، ستاره خط دفاعی باشگاه ناپولی ایتالیا یک نام دیگر در لیست خرید تابستانی مقامات چلسی انگلستان برای خرید دو مدافع وسط می‌باشد. این بازیکن ملی‌پوش و سنگالی قراردادش با سران باشگاه ناپولی تا سال 2023 میلادی اعتبار خواهد داشت.

هم‌چنین رومانو در گزارش اخیر خود می‌گوید که به من گفته شده که مذاکرات برای به خدمت گرفتن کالیدو کولیبالی در کنار ماتیاس دی‌لیخت، ناتان آکه و ژول کونده وجود داشته است. تمرکز فعلی مدیران باشگاه چلسی بر روی خرید رافینیا می‌باشد و بعد از نهایی شدن و انجام آن معامله، به سراغ انجام پروژه خرید دو مدافع وسط خواهند رفت.

طبق گزارش جانلوکا دی‌مارتزیو، یکی از خبرنگاران شبکه اسکای اسپورتس، ایجنت و مدیر برنامه‌های کالیدو کولیبالی روز گذشته در شهر لندن بوده است. قیمت بالای ماتیاس دی‌لیخت و میلان اشکرینیار باعث شده که مقامات باشگاه چلسی انگلستان در مورد مدافع آفریقایی ناپولی پرس و جو کرده و شرایط و وضعیت نقل و انتقالاتی پیرامون این بازیکن تنومند و با تجربه باشگاه ناپولی ایتالیا را مورد بررسی و تحلیل قرار دهند.

هم‌چنین غیر از ماتیاس دی‌لیخت و کالیدو کولیبالی، مسئولان و مدیران باشگاه چلسی ناتان آکه و ژول کونده را نیز در لیست خرید انتقالاتی فصل تابستان تیم خود قرار داده‌اند و همان‌گونه که گفته شد، به دنبال تعیین تکلیف پروژه معامله خرید رافینیا، دو مدافع از این لیست چهار نفره خرید در خط دفاعی تیم خود را به خدمت خواهند گرفت و به جمع شاگردان توماس توخل در استمفوردبریج اضافه خواهند کرد.

9404