ابراز امیدواری مجدد ستاره آلمانی برای حفظ زوج 'مولردوفسکی' در مونیخ

ابراز امیدواری مجدد ستاره آلمانی برای حفظ زوج 'مولردوفسکی' در مونیخ

پایگاه خبری فوتبالی - توماس مولر ابراز امیدواری کرد که زوج مولردوفسکی برای فصل بعد هم در مونیخ حضور داشته باشد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های آلمانی، در زمان حضور در بایرن مونیخ، روبرت لواندوفسکی بیشترین پاس گل را از توماس مولر دریافت کرده است و زوج مولردوفسکی یکی از بهترین زوج‌های تهاجمی اروپا در سالیان اخیر بوده است. با توجه به شایعات شدید پیرامون خروج احتمالی لواندوفسکی از بایرن مونیخ، توماس مولر ابراز امیدواری کرد که این ستاره لهستانی باز هم در مونیخ ماندگار شود و گفت: "من واقعا دوست دارم که یار تهاجمی طولانی مدت من در بایرن مونیخ باقی بماند."

توماس مولر با اشاره به شایعات انتقال فرانک ریبری به رئال مادرید در سال 2010 از احتمال ماندن لواندوفسکی در بایرن مونیخ گفت. در آن زمان، فرانک بسیار نزدیک بود که بایرن مونیخ را به مقصد غول لالیگا ترک کند، اما گفت‌وگو با اولی هوینس به او کمک کرد تا قراردادش را تمدید کند و در بایرن مونیخ بماند.

مولر هم‌چنین ادعا کرد که هر بازیکنی که با بایرن مونیخ قرارداد داشته باشد، بهترین عملکردش را نشان خواهد داد: "هر بازیکنی تا یک سپتامبر تحت قرارداد بایرن مونیخ باشد قطعا می‌خواهد خوب بازی کند، زیرا هیچ بازیکنی از بازی بد لذت نمی‌برد."

ستاره ملی‌پوش بایرن مونیخ در رابطه با حواشی نقل و انتقالاتی بایرن مونیخ نیز عنوان کرد: "هر سال همین‌طور است. اگر همه آن‌ها درست باشند، باید چهل و پنج بازیکن در هر فصل داشته باشید. در آغاز فصل جدید به کمپ تمرینی می‌روم و در آن‌جا نفرات جدید مشخص می‌شوند."

9404