بررسی آخرین وضعیت نقل و انتقالات تابستانی اینتر

بررسی آخرین وضعیت نقل و انتقالات تابستانی اینتر

پایگاه خبری فوتبالی - آخربن وضعیت نقل و انتقالات تابستانی نراتزوری توسط یکی از خبرنگاران سرشناس ایتالیایی مورد بررسی قرار گرفته است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از فابریتزیو بیاسین، خبرنگار سرشناس رسانه کالچو‌ مرکاتو، این منبع راجع به آخرین وضعیت نقل و انتقالاتی باشگاه اینتر ایتالیا این گونه صحبت کرده است:

"دیبالا؟ هیچ چیزی از بین نرفته و هم‌چنان هر دو طرف آرام هستند. دلیل این آرامش پیمان محکم بین ماروتا و دیبالا است. اگر خورخه آنتون انتظارات خود را پایین بیاورد، سال دیگر دیبالا را در اینتر خواهیم دید."

"سنسی؟ یک استعداد فوق‌العاده. او این را در اوایل حضورش در اینتر نشان داد اما دچار مصدومیت‌های متوالی شد؛ ولی با توجه به سرمایه‌گذاری‌هایی که روی او شده، فروش قطعی او در حال حاضر سخت است."

"نیاز مالی؟ از نظر من سود درخواستی ژانگ از مدیران بین ۵۰ تا ۶۰ میلیون خواهد بود نه بیشتر."

"اشکرینیار؟ پاری‌سن‌ژرمن روی شصت اصرار دارد اما اینتر به زیر هفتاد فکر نمی‌کند. اگر پیشنهاد به هفتاد برسد حتی با پاداش‌ها، ریسک فروش وجود دارد. امیدها این است که پی‌اس‌جی به این درخواست نرسد و توجه‌ها به سمت بازیکن دیگری برود اما اگر این‌طور نشود، راه مشخص است. اخیرا منچستريونايتد و چلسی هم برای جذب او ابراز علاقه کرده‌اند."

"کاپیتان؟ با توجه به نیمکت نشین شدن سمیر هندانوویچ و احتمال فروش اشکرینیار، مانند پارسال که در نبود سمیر، بروزوویچ کاپیتان تیم بود احتمالا سال آینده نیز همین باشد. او باهوش‌تر از آن است که فکر می‌کنید. بارلا و لائوتارو نیز می‌توانند این نقش را داشته باشند اما به شما قول می‌دهم که بروزوویچ هر چیزی هست غیر از یک آدم سرتق و هیجانی!"

"دومفریز؟ دنزل برای اینزاگی مهم است. او نقشی اساسی در تیم اینزاگی دارد و اینزاگی حالا با توجه به رفتن پریشیچ و آمدن بلانووا که جوان و خام است، دوست دارد که بماند. اما اگر پیشنهادی حدود چهل میلیون برسد، او می‌تواند به فروش برسد."

9404