حذف سرنا ویلیامز در دور نخست تنیس ویمبلدون

حذف سرنا ویلیامز در دور نخست تنیس ویمبلدون

پایگاه خبری فوتبالی- سرنا ویلیامز در دور نخست تنیس ویمبلدون با قبول شکست برابر حریف خود حذف شد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رویترز، هارمونی تان فرانسوی در دور نخست رقابت های ویمبلدون توانست سرنا ویلیامز را شکست دهد و به دور بعدی راه یابد. 

تان که در رده ۱۱۵ جهان قرار داشت توانست ویلیامز بزرگترین تنیسور زن جهان را شکست دهد. ویلیامز که به دلیل آسیب دیدگی همسترینگ اشک می ریخت مدت ها در سطح بالایی رقابت نداشته بود و انتظار می رفت در این دور از رقابت ها با مشکل روبرو شود.

او بعد از حذف از ویمبلدون گفت: من نمی توانم زمان یا هیچ چیز دیگری را تغییر دهم. این تمام توانایی من بود و نمی توانم از چیزی گله کنم. شاید یک ماه دیگر شرایط برای من عوض شود و خیلی بهتر شوم. در هر صورت این باختی بود که من را ناراحت کرد ولی باید با حقیقت روبرو شد. 

بنابراین ویلیامز باید چند ماه دیگر منتظر باشد تا شاید بیست و چهارمین قهرمانی در یک تورنمنت گرند اسلم  را به دست بیاورد تا  رکورد مارگارت کورت استرالیایی را به نام خود ثبت کند. خواهرش ونوس و مادرش نیز در ورزشگاه حضور داشتند و این مسابقه تنیس را از نزدیک دیدند. حذف  قهرمان هفت دوره ویمبلدون اولین شگفتی بزرگ رقابت های ویمبلدون در این دور از رقابت ها بود. 

همچنین در دیگر مسابقه مهم در بخش مردان رافائل نادال یکی از بخت های قهرمانی توانست فرانسیسکو سرندولو از آرژانتین را ۳ بر یک از پیش رو بردارد. همچنین نیک کرگیوس ۳ بر ۲ از سد جاب گذشت. دیوید گافین هم ۳ بر صفر آلبوت را شکست داد.

۴۱۵۴