رسمی؛ پدیده پی‌اس‌جی به آیندهوون پیوست؛ ژاوی جدید در لیگ هلند

رسمی؛ پدیده پی‌اس‌جی به آیندهوون پیوست؛ ژاوی جدید در لیگ هلند

پایگاه خبری فوتبالی - ژاوی سیمونز، هافبک 19 ساله و هلندی پاریسن ژرمن به طور رسمی به تیم پی اس وی آیندهوون در لیگ هلند پیوست و بدین ترتیب مسیر حرفه ای این استعداد که محصول آکادمی بارسلونا است از لیگ هلند می گذرد.

به گزارش فوتبالی، این بازیکن محصول آکادمی بارسلونا یا همان لاماسیا است و بین سال های 2010 تا 2019 در آکادمی بارسلونا حاضر بوده است و پس از آن راهی پاریسن ژرمن شده است و اکنون راهی پی اس وی آیندهوون شده است تا آینده او به شکل دیگری رقم بخورد.

این هافبک  قد بلندی ندارد و تنها یک متر و 68 سانتی متر است اما او یک بازیکن ریز نقش و تکنیکی و در عین حال باهوش در میانه میدان به نظر می رسد. برخی ها ویژگی هایی که او دارد را با ژاوی هرناندز، هافبک اسطوره ای بارسلونا و سرمربی فعلی این تیم مقایسه می کنند و معتقد هستند که تشابه ژاوی سیمونز با ژاوی هرناندز فراتر از تشابه اسمی است. ژاوی سیمونز با مدل موی خاصی که دارد به طور ویژه ای در زمین دیده می شود!

پی اس وی آیندهوون این بازیکن را به طور رایگان به خدمت گرفته است چرا که قرارداد او با پی اس جی به پایان رسیده است. گفته می‌شود قرارداد این هافبک جوان تا سال 2027 ادامه دارد.

گفتنی است که رود فن نیستلروی مهاجم هلندی اسبق رئال مادرید و منچستریونایتد هدایت پی اس وی آیندهوون را بر عهده دارد.

1470