عکس؛ چهره مسی در فیفا 06 چه شکلی بود؟

عکس؛ چهره مسی در فیفا 06 چه شکلی بود؟

پایگاه خبری فوتبالی - شاید یکی از نکات و اتفاقات جالب درباره بازیکنان بزرگ این باشد که به چهره آن ها در سال های دور تر مراجعه کنیم و تغییرات چهره آن ها را از آن زمان تاکنون ببینیم اما این اتفاقی است که با مقایسه عکس های بازیکنان در زمان های مختلف و در واقعیت صورت می گیرد اما اگر بخواهیم در دنیای مجازی این مقایسه را انجام دهیم اوضاع چگونه است؟

به گزارش فوتبالی، بازی ویدیویی فیفا که شرکت EA Sports آن را می سازد، همه ساله طرفداران زیادی در میان دوستداران فوتبال و همچنین علاقه‌مندان به بازی های ویدیویی دارد به طوری که حتی چهره های بازیکنان در این بازی ها به طور ویژه ای مورد توجه است و همواره به کیفیت ساخت آن ها و تشابهی که با واقعیت دارند، توجه می شود.

یکی از تصاویر جالبی که دوباره در برخی از شبکه های اجتماعی مورد توجه قرار گرفته است، تصویر مربوط به چهره یا اصطلاحا فیس لیونل مسی در بازی فیفا 06 است. در آن زمان لیونل مسی در آن بازی اورال 78 را داشته است و با وجود اینکه هنوز یک ستاره نبوده است اما یک استعداد نوظهور به شمار می رفته است. گفتنی است که مسی از سال 2004 وارد تیم بزرگسالان بارسلونا شد.

1470