طعنه مدیر منچسترسیتی به رئال مادرید: با خوش‌شانسی قهرمان اروپا شدند

طعنه مدیر منچسترسیتی به رئال مادرید: با خوش‌شانسی قهرمان اروپا شدند

پایگاه خبری فوتبالی - فران سوریانو مدیر اجرایی باشگاه منچسترسیتی معتقد است که رئال مادرید با خوش اقبالی و شانس زیاد توانست به مقام قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا در فصل 2021-22 برسد. 

به گزارش فوتبالی، در روز هفتم خرداد ماه تیم‌های رئال مادرید و لیورپول، فینال لیگ قهرمانان اروپا را در شهر پاریس برگزار کردند که در نهایت لوس بلانکوس با تک گل وینیسیوس جونیور و البته درخشش بی نظیر تیبو کورتوا در درون دروازه، با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید تا برای چهاردهمین بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شود. شاگردان آنچلوتی در این فصل موفق شدند تیم‌های پاریسن ژرمن، چلسی و منچسترسیتی را با کامبک‌های به یادماندنی از دور مسابقات کنار بزنند. 

به نقل از سایت گل، سوریانو مدیر اجرایی سیتی در گفت و گویی با رسانه‌ها عنوان کرد که رئال با خوش شانسی به قهرمانی رسید. او در این باره گفت: "لیگ قهرمانان جامی است که ما می‌خواهیم، اما همچنین می‌دانیم که برای رسیدن به آن باید کمی خوش‌شانس باشیم. امروزه مردم خیلی درباره موفقیت‌های مادرید در چند سال اخیر صحبت می‌کنند و من فکر می‌کنم که آن‌ها خوش شانس نیز بوده‌اند. من می‌توانم بگویم که آن‌ها شایسته پیروزی مقابل پی‌اس‌جی، چلسی، ما و لیورپول نبودند."                                                                                                                                 

4416