بازیکنان بزرگی که در تابستان 2023 بازیکن آزاد می‌شوند؛ از مسی و رونالدو تا بنزما و صلاح

بازیکنان بزرگی که در تابستان 2023 بازیکن آزاد می‌شوند؛ از مسی و رونالدو تا بنزما و صلاح

پایگاه خبری فوتبالی - یکی از دغدغه هایی که همواره تیم های مختلف و به خصوص تیم های بزرگ داشته اند، این بوده که بتوانند ستاره ها و بازیکنان بزرگ خود را حفظ کنند به طوری که با رسیدن به نزدیکی انتهای مدت زمان قرارداد بازیکنان بزرگ با تیم ها، هواداران آن تیم و همچنین مدیران باشگاه دچار نگرانی می شوند.

به گزارش فوتبالی، یکی از این بازیکنان کیلیان امباپه بود که قرار بود در این تابستان یعنی تابستان 2022 تبدیل به بازیکن آزاد شود و به همین دلیل یک جنگ نقل و انتقالاتی تمام عیار میان رئال مادرید و پاریسن ژرمن بر سر این بازیکن در گرفت اما در نهایت با پیشنهاد هایی که پی اس جی به امباپه داد توانست او را راضی به ماندن کند و در نهایت امباپه قرارداد خود را با پاریسن ژرمن تمدید کرد.

در تابستان 2023، شمار بازیکنان بزرگی که قراردادشان با تیم های فعلی به پایان می رسد بیشتر است و به نظر می رسد که در سال پیش‌رو، اخبار و حواشی زیادی را پیرامون نقل و انتقالات این بازیکنان بزرگ بشنویم.

کریستیانو رونالدو، لیونل مسی، کریم بنزما، محمد صلاح و انگولو کانته 5 بازیکن بزرگ برتری هستند که قرارداد فعلی آن ها در تابستان 2023 با تیمی که در آن هستند به پایان می رسد و باید دید که قرارداد خود را تمدید می کنند یا خیر.

1470