پخش پیام ویدیویی فرگوسن در مراسم ازدواج مگوایر

پخش پیام ویدیویی فرگوسن در مراسم ازدواج مگوایر

پایگاه خبری فوتبالی - سر الکس فرگوسن مربی اسطوره ای منچستریونایتد یک پیام ویدیویی را برای هری مگوایر کاپیتان شیاطین سرخ ارسال کرد که این پیام در مراسم ازدواج این مدافع برای حاضران پخش شد!

به گزارش فوتبالی، سر الکس 80 ساله در ویدیویی کوتاه برای این زوج آرزوی خوشبختی کرد. مگوایر مراسم ازدواج خود را در فرانسه برگزار کرد که برایان رابسون کاپیتان سابق شیاطین سرخ نیز ویدیویی برای این زوج فرستاد. مگوایر همسرش فرن را با حلقه ای از جنس الماس و طلای سیاه به ارزش 40 هزار پوند سورپرایز کرد. روی این حلقه نوشته شده بود:"H و F تا ابد."

مراسم ازدواج  مگوایر در کاخی مربوط به قرن سیزدهم میلادی برگزار شد. مگوایر به علت مراسم ازدواج خود با تاخیر به تمرینات شیاطین سرخ ملحق می شود چرا که خودش و همسرش فرن برای ماه عسل به سواحل آمالفی رفته اند. یک منبع آگاه در مورد مراسم ازدواج مگوایر به سان گفت:" روز زیبایی بود. اتفاق غیرمنتظره ای رخ نداد. لحظات زیبایی نظیر پیام های ویدیویی سر الکس و برایان رابسون ثبت شد. هر دوی آنها برای این زوج ارزوی خوشبختی طولانی در کنار هم را داشتند. تام گرنان هم از جایش بلند شد و ترانه خواند. لحظات جادویی زیادی ثبت شد."

4125