رونمایی از لباس جدید نیوکاسل؛ شبیه پیراهن عربستان!

رونمایی از لباس جدید نیوکاسل؛ شبیه پیراهن عربستان!

پایگاه خبری فوتبالی - نیوکاسل از پیراهن سوم خود در فصل 23-2022 رونمایی کرد، پیراهنی که به شکل عجیبی به لباس تیم ملی عربستان شباهت دارد.

به گزارش فوتبالی، در ماه می تصویری از این پیراهن لو رفته بود که با واکنش های منفی زیادی همراه شده بود و حالا نیوکاسل رسما از این پیراهن رونمایی کرده و آن را برای فروش گذاشته است.

رنگ های سبز و سفید رنگ های اصلی پرچم عربستان هستند و به نظر می رسد که لباس جدید نیوکاسل نیز اشاره مستقیمی به لباس تیم ملی عربستان است. این پیراهن به رنگ سفید طراحی شده که البته رگه هایی از رنگ سبز در آستین و یقه آن به چشم می خورد.

در حال حاضر دولت عربستان 80 درصد سهام باشگاه نیوکاسل را در اختیار دارد. باشگاه نیوکاسل در بیانیه رونمایی از لباس جدیدش نوشته است:" باشگاه نیوکاسل پیراهن سوم خود برای فصل 23-2022 را پیش از شروع لیگ انگلیس در فروشگاه ها عرضه کرده است. پس از رونمایی از پیراهن مشکی و سفید برای پیراهن خانگی فصل آینده، باشگاه از رنگ سفید و سبز برای پیراهن سوم خود استفاده کرده است که این پیراهن توسط شرکت انگلیسی کاستوره طراحی شده است."

به نظر می رسد که نیوکاسل امید زیادی دارد تا بتواند با عرضه این پیراهن جدید، درآمد پیراهن فروش خود را در کشور عربستان و خاورمیانه افزایش بدهد. البته هواداران نیوکاسل از این پیراهن راضی نیستند. یک نفر توییت کرده است:"این عربستانی ترین پیراهنی است که خواهید دید!"

4125