تیم برتر تاریخ بارسلونا از نگاه کومان؛ با مسی و بدون رونالدو

تیم برتر تاریخ بارسلونا از نگاه کومان؛ با مسی و بدون رونالدو

پایگاه خبری فوتبالی - رونالد کومان سرمربی هلندی اسبق بارسلونا مصاحبه ای با "اسپورت 3" داشت که یکی از بحث های جالب مربوط به انتخاب تیم برتر تاریخ کاتالان ها بود که البته غایبان این لیست با واکنش های زیادی همراه شده است.

به گزارش فوتبالی، تیم برتر تاریخ بارسلونا از نظر کومان بدین شرح است: آندونی زوبیزارتا، دنی آلوز، کارلس پویول، ماسکرانو، آلبا، نیسکنز، ژاوی، اینیستا، مسی، کرویف و استویچکوف.

رونالدو نازاریو یکی از غایبان بزرگ این ترکیب است. رونالدو هر چند که فقط یک فصل در بارسلونا حضور داشت اما توانست تاثیر مهمی در تیم کاتالان بگذارد و بعد از آن به اینتر و رئال مادرید ملحق شد. روماریو و دیگو آرماندو مارادونا دیگر غایبان سرشناس این لیست هستند.  کوبالا یکی دیگر از اسطوره های سرشناس تاریخ بارسلونا است که در لیست حضور ندارد. ریوالدو ستاره محبوب فوتبال برزیل دیگر چهره سرشناسی است که جایش در این ترکیب خالی است.

کومان پس از یک سال و نیم حضور در روی نیمکت بارسلونا و قهرمانی جام حذفی از این تیم جدا شد که البته ژاوی بعد از او روی نیمکت تیم کاتالان نشست که فعلا نتوانسته جامی بالای سر ببرد. کومان بعد از جام جهانی قرار است که هدایت تیم ملی هلند را به عهده بگیرد تا دوباره از کارنامه و اعتبار مربیگری خود دفاع کند. 

4125