زنگ خطر در تورین به صدا درآمد؛ مدافع هلندی هر لحظه به جدایی از بانوی پیر نزدیک‌تر می‌شود

زنگ خطر در تورین به صدا درآمد؛ مدافع هلندی هر لحظه به جدایی از بانوی پیر نزدیک‌تر می‌شود

پایگاه خبری فوتبالی - گزارش‌ها حاکی از آن است که مدیریت چلسی به دنبال جذب ماتیاس دی‌لیخت از یوونتوس است و برگزاری یک جلسه دیدار جدید بین دو طرف قریب‌الوقوع است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رومئو آگرستی، خبرنگار معتبر و سرشناس رسانه اسکای اسپورتس که از منابع نزدیک به باشگاه یوونتوس ایتالیا به شمار می‌رود، آبی‌های لندنی مدافع هلندی بیانکونری را به عنوان یکی از اهداف اصلی خود برای فصل 2023‐2022 معرفی کرده‌اند و به گفته رومئو آگرستی، دیدار جدیدی بین غول‌های لیگ برتر انگلستان و سری آ ایتالیا در روز سه‌شنبه یا چهارشنبه برگزار خواهد شد. گمان می‌رود که این دیدار مجازی بین نمایندگان دو باشگاه باشد.

مدیریت باشگاه چلسی انگلستان آماده است تا تیمو ورنر یا کریستین پولیسیچ را در یک پیشنهاد چهل میلیون یورویی قرار دهد. یوونتوس به جذب تیمو ورنر علاقه‌مند است اما بیش از چهل میلیون یورو پول نقد برای ماتیاس دی‌لیخت می‌خواهد.

طبق گزارش خبرنگار رسانه اسکای اسپورتس ایتالیا، مدیریت بیانکونری ممکن است به فروش ماتیاس دی‌لیخت به قیمتی معادل رقم هفتاد میلیون یورو به علاوه تیمو ورنر، بازیکن ملی‌پوش و آلمانی نیز فکر کند.

گزینه دیگر، فروش ماتیاس دی‌لیخت برای یک پیشنهاد نقدی است؛ اما این مبلغ برای یوونتوسی‌ها ارزان‌تر از یکصد میلیون یورو نخواهد بود. قرارداد بازیکن ملی‌پوش هلندی در ژوئن سال 2024 میلادی با مقامات یوونتوس به پایان خواهد رسید و این ملی‌پوش خط دفاعی هلند از فصل تابستان بند فسخی به مبلغ یکصد و بیست و پنج میلیون یورو در قراردادش گنجانده است.

9404